Hee allemaal,
Dit is de mijne :
Make-Up:
Stap 1:Als eerst gebruik ik mijn BB cream van garnier (ik smeer het op als een creme)
Stap 2:Tegenwoordig gebruik ik een anti-spot coverstick van essence voor maar 1,99(op al mijn oneffeheden) het merk verschilt per keer ben nog een beetje aan het uit proberen!
Stap 3:Hierna gebruik ik een mooie roze blush van bourjois paris die ik licht aanbreng met een blushkwastje op de appeltjes van mijn wangen.
Stap 4:ik vul mijn wenkbrauwen in met een eyebrowpencil van mac
Stap 5:Een beetje eyebrowgel van Herome er over en mij wenkbrauwen zijn compleet. )
Stap 6:Ik krul mijn wimpers met een wimperkrultang van de kruidvat voor maar 2 euro
Stap 7:En de laatste stap ik doe een een laagje mascara van maybelline NY overheen (the falsies featherlook)
Dit lijkt misschien wat moeilijk maar ik doe er ongeveer 10 minuten over. Hope you’ll like it. Heb je nog vragen over mijn makeup routine?? dan hoor ik dat graag! <33
En dan nu mijn haar:
(ik ben heeeeel erg blij met mij haar het is al heel stijl van nature en ook erg lang en gezond dus ik hoef er niet veel aan te doen kammen is opzich al genoeg)
Stap 1:Ik kam mijn haar zorgvuldig (zorg dat het droog is, want anders kan je het gemakkelijk beschadigen). ik gebruik een kam met dunne piekfijne haartjes.
Stap 2:Ik gebruik een Hair polish oil van Fantasia waarvan ik 2 tot 5 druppeltjes over mij gehele haar verdeel en daarna nog wat extra in de puntjes doe(dat werkt erg goed om droge puntjes te voorkomen).
Stap 3:Ik doe wat leuks met mijn haar of laat het los hangen..
Bij deze laat een leuke reactie achter!
xo IkHartjeMakeup
ps:dit hoeft natuurljk niet zo uitgebreid te zijn!