Queen Beeatch en haar onderdanen

Dit verhaal gaat over 3 vriendinnen, die nogal populair zijn. Ze worden de Bijen genoemd, waarom hoor je later in het verhaal =)

Queen Beeatch en haar onderdanen
Daar liep ik dan, op mijn nieuwe high heels. M’n onderdanen- ik bedoel vriendinnen liepen naast me. Ik wilde net m’n spiegeltje pakken om mijn make up te checken toen ik iemand m’n naam hoorde roepen.
Haaaay Celineeeeeeee! Ik hoefde niet eens om te kijken om te zien wie het wwas. Alles goed Poessss? Zei Priscilla. Ik keek haar arrogant aan en zei niks. Verontwaardigd liep ze snel door. Ieuw stomme wannabee. Vroeger was ze een van ons, maar wat na alles wat ze ons aan gedaan heeft, en vooral mij hoeft ze niet te denken dat ze nog een van ons kan zijn.

Nu zal je wel denken; een van ons? Ja een van ons ja, het zit namelijk zo: mijn vriendinnen en ik worden ’ De Bijen’ genoemd. Echt een domme naam maar het is omdat we ’ zo gemeen kunnen prikken als bijen’ en dan moet je onder ‘prikken’ vals en bitchy verstaan.
Tsja, het is in iedergeval beter dan niets he! Alleen weten we alle drie wel dat we veeeel meer dan ‘iets’ zijn.

Lisanne heeft halflang bruin haar met grijs-blauwe ogen. Vroeger was ze de vrolijkste, maar de laatste tijd is ze alleen maar down omdat ze zich zelf zo dik vind. Terwijl je haar ribben kunt tellen door haar veeel te strakke en korte kindermaat shirtje kan tellen. Volgensmij heeft ze echt een probleem hoor. Ze is een ‘Bij’ vanwege haar altijd sappige gossips.
Dan hebben we nog Cynthia. Een lang maar best wel dik meisje met meeeega borsten! Dat is trouwens best wel een grappig verhaal; Ze was op een vrijdag jarig, en die maandag daarna kwam ze mega vrolijk op school met inene een cup dubbel D ofzo! Voor mijn verjaardag gekregen zij ze. Vandaar die lelijke tweedehands scooter.
And i saved ofcourse the best for last:
Ikke! Ik ben zegmaar gewoon ‘alles’. Het klinkt heel arrogant ofzo maar het is echt zo. Vandaar dat ik de Queen Beeatch word genoemt. Nee, geen spellings fout, gewoon de bijen konining en een bitch door elkaar.
Ik was de jongste, ik moest nog 16 worden. Ik had licht blond haar en groene ogen. Ik was klein, maar dat was ziet er leuk uit als je met een jongen zoent vinden Lisanne en Cynthia. Goh ze moesten is weten, ik ben nog keihard groentje terwijl hun al 10 keer de morning afterpil hebben moeten halen. Maar dat weten ze niet hoor! Gelukkig maar want anders was ik mijn reputatie als Queen Beeatch voorgoed kwijt. Dan eindigde ik als mijn exbeste vriendin ‘De Wannabee’ Priscilla. Dat gaat dus mooi niet gebeuren!

[i]wat vinden jullie ervan? Er zit nu nog niet zo heel veel spanning in maar dat komt later, ik heb heeel veel inspiratie de laatste tijd xD

dus doorgaan? En zijn er nog dingen waar ik op moet letten of moet verbeteren? ik hoor het graag =)[/i]

Er zitten wel kleine foutjes in, maar het lijkt me wel een leuk verhaal:P
dus verder:)

haha oke, ik ga weer verder als ik er een paar lezers bij heb
maar dankjewel!

Verdergaan! Leuk verhaal, 'loveitt.
Maar vind je niet dat het een beetje lijkt op de Clique?

Je schrijft vanaf dat stukje ‘Ikke!’ ( iets daarna ) in VT, maar dat moet TT zijn.
En is het misschien handiger om aanhalings tekens te gebruiken als iemand wat zegt?
Niet aanvallend bedoeld of zo hoor, maar dat viel mij gewoon op.
Van mij mag je trouwens nog een stukje posten. x]

Niet slecht :grin:

@Tessels ik ken dat verhaal niet:P het kwam in ene op toen ik me aan het vervelen was tijdens de nederlandse les xD

@lysh het komt niet aanvallend aan hoor! juist heel erg bedankt =)

er komt zo snel mogelijk een stukje, ben nu aan het schrijven :stuck_out_tongue:

vervolg
hmm waar was ik ook al weer mee bezig? Oja m’n spiegeltje zoeken! Langzaam liep ik onoplettend door. Inene knalde ik ergens tegen aan. Zo hard zelfs dat ik omviel. Het was Niels een jongen die ik nu al een tijdje leuk vond. Nu hoopte ik stiekem dat het zo’n stukje uit zo’n romantische film zou zijn, dat hij sorry zegt en me spullen help pakken en dat het liefde op het eerste gezicht is!(oke voor mij dan niet maar alsnog) Maar zo mooi mocht het helaas niet zijn. Hij kijk me boos aan en zei ‘‘opletten klein kut bijtje!’’. Wow, blooper! Dit moment had heel anders moeten aflopen! Snel komen mijn lieve bijtjes aan rennen om me te helpen. Wat een schatjes zijn het ook! ‘‘Gaat het?’’ vraagt cynthia? ‘‘nee!’’ zeg ik en ik wees naar mijn spiegeltje wat in stukjes op de grond lag. ‘‘Dat word de komende 7 jaar alleen maar ongeluk! Daarom doet Niels zo.’’ zeg ik zacht. ‘‘Maar vorige maand was je spiegeltje toch ook gebroken? Hoort de ‘vloek’ dan nu niet opgeheft te zijn?’’ Zegt cynthia weer. Dat is waar, mischien komt het nu allemaal weer goed en krijg ik iets met Niels! Dacht ik.
‘‘Maar weten jullie al wat we voor het feest van vanavond aan gaan doen?’’ Vraagt Lisanne. Ik wist het nog niet helemaal maar Niels zou ook komen dus moet ik iets uitdagends aan doen.

Het was half 9, over een kwartiertje zouden m’n 2 lieve bijtjes komen. Shit! ik moest me nog omkleden! Mijn haar en make up was al helemaal goed maar wat moest ik nou aan? Snel pakte ik een lichte spijkerbroek, een zwart shirtje met pailleten en een blazertje. Hakken deed ik maar niet aan, aangezien ik daar slecht op kan lopen als ik wat op heb.

Om 9 uur waren Lisanne en Cynthia er eindelijk. Snel gingen we naar het feest toe. Het was al aardig druk, maar in een hoekje zag ik Niels duidelijk staan. Knipoogde hij nou naar me?! ‘‘Ik heb het gevoel dat dit een hele leuke avond gaat worden!’’ zeg ik en ik begin dansend naar de dansvloer te lopen.
Na een tijdje werd het best wel saai. Ik zat wel de heletijd naar hem te kijken maar hij zag het niet, een vriend van hem wel en stootte hem aan. Hij verluisterde wat en inene kwam Niels naar me toe! like oh my god! Nu niet te opvallend doen Celine, hou je in hou je in! Hij pakte m’n hand en trok me mee. ‘‘Hey Celine, sorry van vanmiddag ik was een beetje chagerijnig’’ zegt hij. ''Is niet erg" zeg ik blozend. We begonnen een beetje te dansen. Hij kwam steeds dichter en dichterbij. Kalm blijven dacht ik bij me zelf. ‘‘Weetje, ik vind je eigenlijk al een tijdje leuk, maar ik durfde het niet te vertellen’’ zei hij. Ik kon m’n oren niet geloven! Niels de leukste jongen van de school vind mij leuk! Oke, ik ben natuurlijk wel een bijtje he, die kunnen iedereen krijgen. Maar alsnog was ik best wel onzeker, hij staat ook wel een beetje bekend als een player.
En toen was hij in ene heel dichtbij, zijn handen reikten naar mijn heupen, ze gleden naar mijn kont. Verschrikt keek ik naar hem op, dit had ik niet verwacht! Onze hoofden kwamen dichterbij, en toen…

up?:blush:

up alweer xD

Verderr:$
upje voor jou!

vervolg

Onze lippen raakten elkaar, maar dit was geen zoen! Wtf dit was nog niet eens een normale kus, wat gebeurde er?
In ene hoorde ik iemand gillen, het was Cynthia. Lisanne lag op de grond, bewusteloos. Waarschijnlijk was ze tegen Niels aangevallen, vandaar die rare ‘kus’. In ene begon ze heel erg te trillen.
‘‘Bel een ambulance, snel!’’ Hoorde ik mensen roepen.

De volgende ochtend werd ik met zware koppijn wakker. Ik was tot laat met Cynthia bij Lisanne in het ziekenhuis gebleven, en pas iets van half 5 thuis.
De dokter vertelde dat omdat ze heel dun was, de hoeveelheid alcohol niet aan kon. Ook had ze de hele dag nog niks gegeten. Ik wist wel dat ze aan het lijnen was, maar niet zo erg! Toen ze weer bij bewust zijn was en haar ouders er waren ging ik naar huis. Cynthia bleef nog bij ze.
Door het hele gebeuren had ik niels niet meer gesproken. Wat een rotavond zeg! Zou het allemaal komen door dat gebroken spiegeltje? Pffff het leven is niet eerlijk.
In ene hoorde ik mijn telefoon gaan. Het was een nummer dat ik niet ken. Welke mongool belt nou zo vroeg! Zal ik opnemen of niet?

c ‘‘M-m-met Celine?’’ zei ik twijfelachtig
n ‘‘Hey Celine! Euhmm, met niels!’’
c ‘‘Hey, nog sorry van gisteren, jammer dat ons moment zo verstoord werd. Ik had graag nog bij willen blijven enzo…’’
n ‘‘ja, daar wou ik het net over hebben’’
c ‘‘oh oke.’’ Nou hier gaan we het krijgen hoor, dacht ik. Hij zal me wel niet leuk vinden en dat van die bijna zoen van gister was een foutje omdat ie een beetje aangeschoten was, en daarom was hij blij dat het zo afliep.
n ‘‘wacht, zo kan ik het niet zeggen dat word te moeilijk voor ons allebij. Kunnen we ergens afspreken?’’
c ‘‘Euh oke, zullen we over een half uurtje bij het park afspreken?’’
n ‘‘Dat is goed. Dan zie ik je daar!’’

En daar stond ik dan. In de stromende regen, onder een boompje in het park. Romantisch zou dit in iedergeval niet worden.
Een paar minuten later kwam Niels aan lopen. Wat zag hij er toch knap uit! Zijn bruine haar was helemaal nat, ookal had ie zijn capuchon op. Daar stonden we dan. Net toen ik iets wou zeggen pakte hij me vast en zoenden we![

Leeeeuk;d verder?

Uumm, rare vraag miss, maar over welk verhaal heb je het (aangezien ik ook Clique ben:P)

Wel verder gaan trouwens!
X

de clique is een boekenserie :grinning:

Leuk, van mij mag je verder =D