Quantico - TV serie

De serie volgt een groep jonge FBI rekruten, elk met een groot geheim, die de opleiding tot FBI agent volgen. In een flash forward wordt een van die rekruten na haar afstuderen ervan verdacht een terroristische aanslag te hebben gepleegd waarna zij er alles aan doet om haar onschuld te bewijzen. De serie speelt zich af in beide tijden in het verleden(de training) en het heden(de aanslag). Langzaam maar zeker wordt er steeds meer duidelijk over wie de aanslag heeft gepleegd en waarom.
Trailer: Quantico (ABC) Promo 'America The Beautiful' (HD) - YouTube

Deze serie is in korte tijd een van mijn favoriete series geworden. De combinatie van de training(met super veel twists waar ik erg van hou) en het hele onderzoek naar de aanslag waarin je niemand kan vertrouwen vind ik zelf erg leuk en interessant om naar te kijken, en hopelijk iemand anders ook want anders is dit topic nutteloos haha

Ja, leuke serie is dit! Ik loop alleen nog een beetje achter omdat ik nog geen tijd gehad heb om alles te kijken…

Ik ben nu op de helft van de 1e aflevering en vind het al super leuk!

Oh super! Ik heb alles in 1 week gekeken op vakantie vorige week haha!

Na aanleiding van dit topic ben ik het ook gaan kijken. Heb alle afleveringen in een paar dagen gezien. Hele leuke serie!

oeee klinkt wel leuk! Zo maar even een paar afleveringen downloaden!

Haha super!

Klinkt goed! Ga morgen zeker even een paar afleveringen kijken om te kijken of ik het leuk vind. Ben benieuwd!