pyjama's en jongens..

Hejj …

Mijn vriendin geeft binnenkort een slaapfeestje met jongens en meisjes en we houden een hangover marathon, word vast heel gezellig! Nu heeft zij een beste vriend, ik noem hem even “F” , en hij is Portugees. Ik ook. Dat vertelde zij aan hem. Ooit heeft het “knapste meisje van zijn school” hem gevraagt en wees hij haar af, omdat hij liever met iemand wou net als hij, Portugees. Dus hij vind mij nu wel zitten, =P maar we kennen elkaar niet en dat zouden we beide wel willen. Nu gaan we elkaar dus voor het eerst zien op het slaapfeestje van onze vriendin die ons als het ware aan elkaar heeft “gelinkt”. Het enige probleem is dat we nog nooit iets tegen elkaar gezegt hebben, want hij heeft geen hyves, facebook, twitter etc. Ook geen e-mail. Ik weet alleen van die vriendin (ik geloofde haar eerst niet maar het is door een andere superbetrouwbare vriendin van me bevestigt) dat hij een beetje donker is, blond haar, blauwe ogen lang gespierd en heel erg aardig en lief, ook zijn karakter is beschreven, het enige wat hij van mij weet is dat ik bruin krullend haar heb en donkere ogen. Verder helemaal niets. (Ook niet dat ik een pony heb) dus nu is mijn vraag aan jullie, wat moet ik doen om goede indruk te maken bij hem? Wat voorn pyjama moet ik aan (en waar koop ik die??) Want ik wil dat het goed loopt!! Nog tips?

Heel erg bedankt!
XC

Gewoon jezelf blijven! Een jongen gaat je heus niet afwijzen voor een pyjama hoor, ga gewoon achter een pyjama die je zelf mooi vind.

als een jongen je puur zou afwijzen op een pyjama zou het een grote hypocriet zijn, maar trek een kort broekje aan met een leuk shirt :grinning:

Ik zou gewoon een joggingsbroek en een t-shirt of topje erboven doen. :wink:
Verder moet je gewoon jezelf zijn, veel plezier!

Zou je hier echt speciaal een nieuwe pyjama voor aanschaffen?

Ik zou als pyjama gewoon zo’n kort broekje met hempie doen, is makkelijk en leuk. En verder, wees gewoon jezelf! Je wilt toch liever dat hij op je ware karakter valt dan op een fake versie van jezelf?

een shortje met een hempje
of gewoon een pyjama broek met een shirtje/hempje

idk zoiets ?

wtf

oke ik zou als ik jou was niet iets heel verschrikkelijks gaan dragen,
maar het is alsnog maar een pyjama
maar draag dan gewoon een shortje+hempje daar kan nooit wat mis mee zijn

wat nou wtf?
ik vind het heel begrijpelijk dat ze zich daar zorgen om maakt.
het is dan wel een klein dingetje, maar je wil toch je zeker voelen door leuke slaapkleding te kiezen.
so be it!
alsof jij je nooit om zoiets (vergelijkbaar kleins) zorgen maakt…

En op zo’n feestje om je écht wel met elkaar in gesprek hoor meid! :grinning:
Succes. :grinning: :grinning:

Het komt idd wel in orde, gewoon jezelf zijn! (:
En een pyjama aandoen waar jij je gemakkelijk en leuk in voelt.
Veel succes!

bij de america today hebben ze hele leuke pyjama broeken :slightly_smiling_face:
en die dan met gewoon een simpel korte mouw t-shirt erop en klaar!

http://files.hm.com/media/products/A55/MLA55_0869_010R_81120.jpg

Vind je dit niet leuk? Je kunt die bij de H&M kopen, en dan doe je er bijv. een wit shirtje op net zoals het model! :slightly_smiling_face:
En maak je geen zorgen, het komt wel goed! Hij zal je heus niet afwijzen als je geen leuke pyjama hebt hoor, het gaat toch om jou? :slightly_smiling_face:
Veel plezier!

Hahahahhaha ik moest lachen xd
Eerst een heel verhaal over jullie samen en dan zo’n droge vraag over wat voor pyjama je aan moet.

Ik zou zeggen doe wat lekker zit of wat je altijd aan hebt?

of zo’n oversized pyama shirt (jaa ik ben de naam kwijt) met een shortje :slightly_smiling_face:

ik zou een leuke pyjamabroek doen en een strakke singlet
niet zo een oversized shirt zou ik aantrekken, je meot er wel een beetje leuk uitzien :stuck_out_tongue:

Tip: Jongens houden van zwarte singlets/hemdjes!

shortje een een shirt van hem hehe