Pyjama slapen met vriend

Binnenkort ga ik voor het eerst samen slapen met mijn vriend. Ik ben niet het typ voor een kort broekje met een hemdje, ik draag altijd zo’n oversized shirt omdat ik een broek dragen in bed niet fijn vind, maar is dat geen afknapper?

Mijn vriend vindt dat juist schattig :grinning: En ik heb echt een Mega Big Shirt!

Haha daar heb je een punt

als het over je billen valt vinden mannen het meestal juist heel sexy en schattig.
mijn vriend in elk geval wel :wink:

Ik denk niet dat je vriend op je afknapt vanwege je pyjama. Hoe groot of lelijk die ook mag zijn :slightly_smiling_face:

Ik denk ook niet dat het wat uitmaakt, als jij het maar fijn vind!

vraag anders aan hem een shirt hahaha

Haha, ik slaap altijd in hemd en ondergoed en was bang dat dat een afknapper zou zijn, maar hij vind juist fijn ghehe. :flushed:

Ik denk dat het hem niet uit maakt hoe je slaapt.

Nee joh, dat vind ie juist leuk!

Het is je vriend… Die zou niet op je af moeten knappen, wat je ook draagt.

Het maakt hem echt niet uit wat je draagt tijdens het slapen. Ik heb de eerste keer dat ik bij mijn vriend sliep een shirt van hem gedragen tijdens het slapen gaan. Geloof mij ik ben een meisje met maat xs en hij is een gespierde man dit was ook oversized ding voor mij en hij vond het lief staan.

Maakt vast niet uit, als 't maar niet heel kinderachtig is of zo. Of trek een shirt van hem aan :flushed:

Ik jat altijd een shirt van hem voor het slapen haha.

Die van mij zou dat nou niet echt charming vinden, gewoon lekker in alleen je onderbroek/string oid slapen doe ik.

Het is je vriend, hij knapt heus niet af op hoe je pyjama er uit ziet!

Ik zat ook helemaal na te denken wat ik moest dragen als ik bij mijn vriend zou slapen. Ik slaap ook meestal in een (oud) oversized T-shirt. Ik heb wel een hemdje en een kort broekje meegenomen, maar uiteindelijk had ik niks aan tijdens het slapen :flushed:
Maargoed, dat was bij mij het geval. Dat zegt niks over jouw situatie. Ik zou gewoon dragen wat je fijn vind en waar je je prettig bij voelt. :slightly_smiling_face:

-

ik sliep ooit bij een jongen maar ik had geen pyjama bij, gewoon mooi wat van hem aantrekken :dancing_women:

Nee joh, dat is geen afknapper. Alsof iemand op je zou vallen door de mooiheid van je pyjama, dus waarom zou ie er op afknappen? Gewoon lekker aantrekken waar je je fijn in voelt!