pww samenvatting van economie..

hallo!
ik heb een probleem, morgen is mijn test economie(zit in Havo5) en heb echt een samenvatting nodig die ik in mijn rekenmachine kan zetten…
ik hoop dus een beetje dat iemand misschien voor mij een samenvatting heeft van de collectieve sector van economie?
alvast bedankt!
xx

nee die heb ik niet en dat is echt heel dom dat je daar nu pas aan denkt/begint.

pleas:(

Maak er zelf een? Zat tijd.

i know, maar zo slim ben ik helaas niet op school…

haha ik ook morgen! maar dan de financien van de collectieve sector :wink:

maar ik denk niet dat dit je lukt.
de kans dat iemand hetzelfde moet leren EN een smv voor jou heeft EN rond deze tijd online is, is denk ik heeeel erg klein.

Maar je weet maar nooit, alleen ik zou zeggen: ga het zelf maken. Leer je ook meteen :wink:

scholieren.com?

www.scholieren.com mischien vind je daar wel een goede samenvatting?
en anders, zoek wat rond op google, er zijn altijd wel kansloze mensen die
hun samenvatting op internet zetten ;p

sjongejonge zeg, wat heeft ze nou aan berichten als: zelf maken? daar ben je te laat mee? blablabla
ik help jou wel meiske! Ik ben vorig jaar havo5 afgestudeerd en weet in wat voor lastig pakket je zit… allemaal veel werk, veel inleveren en vooral veel leren voor de testen! Dat was in havo4 wel makkelijk, echt een eitje met niks doen lukte het nog! Ik heb volgens mij nog ergens een samenvatting, die pas ik wel ffkes aan en dat word dan 20euro, geintje… HELEMAAL GRATISCHHH voor jou! haha
xxx

Ik had een hele mooie samenvatting gemaakt voor economie over de collectieve sector en wat dacht je? Bij de toets had ik hem niet eens nodig, omdat ik alles nog een keer extra geleerd had door het samen te vatten…

Leer gewoon. :wink:

en? hoe is je eco gegaan?