PWS; verschillende soorten portretfotografie.

Hallo,

Ik zit volgend jaar in 5 HAVO en wil voor mijn PWS (profielwerkstuk) heel graag iets voor fotografie doen. Binnenkort koop ik een nieuwe body (7d) ( Nu heb ik de 1100d) met ook een afstandsbediening voor zelfportret-foto’s, iets waar ik mijn PWS ook wil tot betrekken. Met mijn PWS wil ik graag extreme zelfportretfoto’s maken en er moet absoluut een thema aan gebonden zitten met een aparte sfeer (dat je bijvoorbeeld een spiegel vasthoud zodat je maar de helft van je lichaam ziet, of juist gebruikt maakt van glas, gordijnen etcetera, geen normale portretfoto’s dus). Ik ga hier heel heel heel veel tijd in stopppen. Nu is mijn vraag, weten jullie nog enkele thema’s/soorten portretfotografie? Ik had zelf al

• Urban
  • Horror
  • Fantasy
  • Retro
  • Army
  • Past
  • Country
  • Natuurlijk/simpel
  • Classy
  • Seasons
  • Alter Ego
  • Amish (de werkelijkheid bij sommige meisjes; In de werkelijkheid houdt ze wel van een avontuurtje en is ze niet echt bang uitgevallen en zoekt ze de grenzen op. )

Hebben jullie eventueel nog tips voor mij? Alvast heel erg bedankt allemaal.

Met vriendelijke groet,

xxx

Veel tips heb ik niet echt, voor welk vak doe je dit dan? Kunst? Klinkt wel leuk als pws!

Ja kunst! Ik wil er later ook mijn werk van maken.
Ik verdiep wel in de onderwerpen en leg bij mijn PWS ook uit waar het vandaan komt en meerdere informatie. Het is de bedoeling dat het allemaal hele extreme zelfportretten worden!

Portret*
Er staat portet in je titel :wink:

Snelheidsfoutje, dankjewel !

Emotioneel misschien
Allemaal verschillende emoties vast leggen.

Dat is een goede!

Bedankt iedereen.