PWS onderwerp over economie

Weet iemand een leuk onderwerp voor het pws bij het vak economie?
  • Weet iemand een leuk onderwerp voor het pws bij het vak economie?
  • Weet iemand een leuk onderwerp voor het pws bij het vak economie? 

0 stemmers

Heeee,

Voor het pws dat ik samen met iemand maak, moeten we nog een onderwerp hebben. We zitten bij het vak economie, maar we weten echt niet waar we het over moeten hebben … Weet iemand van jullie we een leuk en interessant onderwerp?

Alvast bedankt ! (:

Misschien iets met een product bedenken/ontwerpen, en dan onderzoeken hoe je dat zou gaan verkopen? Denk aan verkoopprijs, bedrijfskosten, doelgroep, marketingplan

Ik had het over de economie van China. Veel informatie over te vinden maar het was wel een heel erg theoretisch onderwerp.

We hebben tot nu toe marketing/reclame en de haven Rotterdam, maar misschien dat iemand een betere weet? Laat het maar weten :slightly_smiling_face:

Ik heb het over microkredieten gedaan! We hadden er een 9 voor. Wij hadden een specifieke organisatie gekozen(Fonkoze), maar je kan ook nog voor iets anders met microkredieten kiezen.

Ik weet niet of branding (merketing) ook onder Economie valt? Het kan vergeleken worden met marketing, maar dan toch anders. Omdat het vooral over merken gaat. Merken hebben namelijk ook veel financiele voordelen voor bedrijven en voor de economie. En daarnaast zijn de gedachtengangen achter merken ook heel interessant (vind ik). :slight_smile:

Dat van China is inderdaad een leuk idee! Ebay enzo en importeren van goederen