PWS LOTR/Tolkien/hobbit Engels, iemand?!

Het is alweer een hele tijd dat ik mijn PWS heb ingeleverd en deze week is het tijd om de officiele cijferlijst te ondertekenen. Tot opeens vorige week pas mijn begeleidster en mentor ermee kwamen dat mijn PWS niet goed genoeg was, en dat als ik deze week niet met iets beters zou komen er een dikke onvoldoende op mijn diploma zou komen staan. Mijn onderwerp was veel te breed en ik had te weinig bladzijdes, maar het lukt me gewoon niet om in zo’n korte tijd (met ook nog leren voor examens erbij) nog iets goeds te maken, terwijl ik wel een compensatiepunt nodig heb waarvan ik dacht dat ik hem al binnen had :sob::muscle:

Is er misschien iemand hier die zijn PWS in het Engels heeft geschreven over iets dat te maken heeft met Lord of the Rings, the Hobbit of Tolkien en van wie ik zijn PWS zou mogen gebruiken om die van mij aan te vullen en er hopelijk een voldoende van te maken? :flushed: Ik doe dit soort dingen normaal nooit, maar ik ben echt ten einde raad… help me!

Ik zou eerst eens aan je leraar en je mentor vragen waarom ze daar nu pas mee komen. Vind het persoonlijk een beetje laat en daar hadden ze ook al tijdens het proces van je PWS mee kunnen komen, dat je onderwerp te breed was zelfs al toen je het aanleverde in principe. Vind het eerlijk gezegd niet helemaal netjes dat ze daar nu mee komen en verwachten dat je in een week iets kan maken dat je cijfer ophaalt van een dikke onvoldoende naar een voldoende. Hoe is de begeleiding geweest? Zijn er eerder al momenten geweest waarop ze twijfels hierover hadden?

Sorry maar persoonlijk snap ik niet waarom je dat pikt? Ga naar de hogere leiding van je school en klaag dit aan. Zij kunnen niet even de laatste week commentaar gaan leveren op jouw pws.

Ik zou een klacht indienen bij de examencommissie en samen met je ouders met je mentor/begeleider en desnoods de rector praten, want dit kunnen ze niet maken. Ze geven dit veel te laat aan en hebben dan ook nog het lef om het jouw probleem te maken. Jouw begeleider had hier veel eerder iets aan moeten doen, daar is hij/zij begeleider voor. Wat ze nu doen, is ronduit belachelijk.

Drie haar geleden heb ik mijn PWS over Tolkien gedaan, alleen niet in het Engels. Wat is precies je onderwerp/onderzoek? Misschien dat ik kan helpen…

Wat een onzin! Ze kunnen toch niet even in de laatste week zeggen dat je PWS niet goed genoeg is en dat binnen een week met iets beters moet komen? Ik zou een klacht indienen als ik jou was.