Pw gestolen, wat nu?

Hee,
oke ik weet dat het heel dom is maar anyway, ik heb dus een proefwerk gestolen bij economie. Ik had t pw net gehad en heb het vragenblaadje in me tas gestopt, en ben toen weggegaan. Nu ben ik echt super bang dat mn lerares erachter komt, en ik heb er echt heel veel spijt van… wat nu? ik vind dit echt irritant en zo niet chill.

xoxo

‘kanker irritant’

ROT OP MENS.
EIGEN SCHULD, NU NIET JANKEN. DOEI.

Dubbel.

Als je het zo kut vind, had dat proefwerk dan niet gejat. Ik zou het nu maar gewoon houden, ik denk niet dat ze erachter komen.

Leg het gewoon uit aan je lerares, als je 't achterhoud blijf je toch met schuldgevoelens. Je kant altijd nog zeggen dat je dacht dat het een ander blaadje van jezelf was.

Uhh, het is je eigen schuld?
Waarom heb je het eigenlijk in je tas gedaan?

waarom heb je het gestolen?:’)
verbrand het :grin:

ten eerste: geen topic titels in hoofdletters
ten tweede: kun je alsjeblieft niet vloeken met kanker. Ik vind dat nogal respectloos en ik denk niet dat ik de enige ben hier

en ot: ik denk niet dat je lerares er wakker van ligt .Wat wilde je er uberhaupt mee doen? Je hebt hem toch al gehad…

._. waarom steel je het dan ook :’) je heb t proefwerk toch al gehad xD, maargoed je zit er blijkbaar nogal mee, ik zou het eerlijk aan je lerares vertellen en zeggen dat het je spijt en je er heel erg mee zat, dat je er verder niks mee hebt gedaan (?) en het niet weer zal doen?

je zegt dat je het blaadje in je tas hebt gestpt
wat is het probleem?

Say whuuuuut?! Alsjeblieft zeg, doe even normaal.

iig, dat is toch niet zo erg, je het heb proefwerk toch al gehad, dus wat heb je er dan nog aan? Ik zou het gewoon terug geven en eerlijk zijn :")
Waarom heb je het überhaupt gestolen?

Bij ons controleren ze altijd of ze wel het aantal blaadjes die ze hebben uitgedeeld wel terug krijgen?

Ohja als je dan toch tegen der wilt liegen kan je ook zeggen dat het perongelijk ging :’)

uh bij ons word je dan geschorst denk ik :’)

Topictitel niet in hoofdletters volgende keer!

Oké sorry voor mijn uitval, krijg altijd meteen zo’n ‘aanval’ als mensen met kanker schelden.

Je kan hem ook gewoon aan haar teruggeven en zeggen ‘Ik had hem perongeluk meegenomen’

oh wacht, je hebt hem niet uit een kast gestolen ofzo. Laat maar :’)

Vragenblaadje ? dat is toch meestal een kopie das toch niet erg toch