PVV Ouders en Marokkaans vriendje :(

Hallo,

Ik ben sanne ik ben 15 jaar oud. Ik heb al een Jaar een Marokkaans vriendje ik heb daar helemaal geen problemen mee :sunglasses: . Maar ik heb een grote probleem 3 weken terug ging mijn vriendje me vanaf school naar mijn huis brengen 26 kilometer verderop . Ik vond dat heel lief van hem :hugs: maar toen hij voor mijn huis was zag hij dat er een β€˜β€˜PVV’’ Campagne poster was met de woorden ''Minder EU Stem PVV β€˜β€™ toen hij dat zag leek hij heel erg gekwetst . Ik wou hem eigenlijk aan mijn ouders voorstellen maar nu durf ik dat niet WAT MOET IK DOEN?:face_with_raised_eyebrow:

mvg Sanne

Je hebt al een jaar en je ouders hebben hem nog nooit gezien?

Dit, + heb je hem ooit wel iets over je ouders verteld ? :’)

Ik had alleen tegen hem gezegd dat mijn ouders nogal β€˜β€™ Rechts’’ waren maar ik wist niet extreem rechts.
en dat is ook puur de feit dat hij mijn ouders niet van hem weet ik durfde het nooit te vertellen.

Gaaap…

:’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’’)

Obviioouuss

Uh wtf

Ok ot. Extreem rechts is niet pvv echt. Want verder zijn de standpunten van de pvv links.
Maat zijn je ouders ook rasistisch of stemmen ze echt voor het allochtonenbeleid op de pvv? Anders kan je het nog zo naar je vriend uitleggen. En je ouders zullen dan waarschijnlijk(hopelijk) alleen tegen criminele marrokanen etc zijn, en je vriend dus gewoon een kans geven! Probeer ze elkaar toch te laten ontmoeten. Misschien stappen je ouders van hun vooroordelen af.
Ok hier heb je niet Zo veel aan eigenlijk. Dus naja wilde alleen zeggen, probeer toch na een jaar inmiddels ! Wel een ontmoeting te regelen

Ps sorry voor typzooi zit op telefoon

Wat is er nu weer obvious
Ik zie alleen dat jij obviously weer irritant doet

@Plofkip

Heel bedankt voor je reactie !!!

Praat er eerst es rustig over met je ouders. Zo weet jij hoe ze erover denken. Als ze echt problemen lijken te hebben met het feit dat ie Marokkaan is dan zou ik ze niet aan elkaar voorstellen. Maar wie weet zijn ze helemaal niet zo extreem rechts zoals je denkt. Vraag het eerst es en leg uit dat je veel om je vriendje geeft enzo en als ze dat aanvaarden dan neem je m es mee naar huis ofzo.

eens.

Hoezo gaap? Dit is echt een rot probleem hoor voor de TS.

OT: als ik jou was dan zou ik toch proberen een gesprek met desnoods eerst alleen je moeder aan te gaan. Misschien kun je haar eerst vragen waarom zij en je vader op de PVV willen stemmen. De PVV heeft wel meer standpunten dan alleen dat Marokkaan-gedoe. Daarna kun je misschien vertellen dat je al een tijdje een Marokkaanse jongen leuk vind (zou niet meteen zeggen dat je er al een jaar een relatie mee hebt, want dat komt voor je ouders ook hard aan denk ik).

Wow jullie zijn zo goedgelovig

Nou… zolang ik hier een serieuze/geloofwaardige vraag voorbij zie komen dan ga ik daar ook serieus op in.

Ja en jij bent overal achterdochtig bij. Dan ben ik liever een beetje goedgelovig.

hmm dit is een lastige situatie! Ik zou gewoon rustig met je ouders gaan praten en zeggen dat je hem leuk vind enz. En misschien dat als ze hem ontmoeten dat ze ook geen problemen met hem hebben? Succes ermee! :sob::muscle:

BrokenMirror, kun je asjeblieft eens ophouden overal van te zeggen dat het een troll is? Dat mag niet eens volgens de regels. Je verziekt er echt heel veel topics mee.
Nu ga ik er over ophouden want zo help ik er alleen maar aan mee.

OT: Ik zou gewoon je vriendje eens meenemen naar je ouders, ze zien vanzelf wel dat hij marokkaans is. Als hij zich dan goed gedraagt hebben ze er vast geen problemen mee. De meeste PVVers zijn volgens mij echt niet zo hardcore als Geert Wilders.

Het is ook lastig om mensen serieus te nemen, of gewoon je mond te houden als je innerlijke troll-alarm afgaat, jeetje. :’)

Ik ben het eens met Orchidee, heb eens een goed gesprek met je ouders zodat je kan inschatten hoe ze in jouw situatie staan. En heb ook een goed gesprek met je vriend hierover. Ouders kunnen relaties wel vaker niet zien zitten, maar als ze merken dat jij gelukkig bent valt het meestal wel mee. :slightly_smiling_face:

Ben ik echt de enige die dit heel raar vind dat die ouders ook nog eens niet van zijn bestaan weten? 1 jaar lang… Lieg je dan de hele tijd als je naar hem gaat? Vinden zijn ouders dat niet raar?