Push up

Mijn vriendin heeft een push up Bikini gekocht…

Wat vinden jullie van een push up Bikini? Zou jij dit dragen? Kun je goed zien dat je een push up bikini aan hebt? :pensive:

En zo ja? Welke vind je leuk…

Ik vind het niet erg. Als je je er zekerder in voelt, waarom niet?

Wat bedoel je met push up? In de meeste bikini’s zit toch een dunne vulling zodat je tepels niet doorschijnen als je het koud hebt ofzo? :’)

Wel, net zoals push-up bh’s hebben ze wel voordelen en als je je er beter mee voelt, is dat geen probleem. Wel vind ik dat zoiets in een goede maat moet kopen zodat ze er niet uitfloepen.
Push-up is niet sletterig zolang je weet hoe je het moet dragen.

Ik heb dat niet nodig.:v

helemaal mee eens! en je hoeft het helemaal niet te zien, maar je hebt verschillende soorten. bijvoorbeeld in het model van een BH maar ook een een model van een triangel bikini.

Die zuigen allemaal water op. Als je uit het water komt en je armen ertegenaan drukt (dus tegen je borsten aan) dan loopt het water er zo uit x’D

dat is vulling… push up is vulling zeg maar dat er niet uit kan. ik heb ook push up bh’s met water en olie erin ofzo iets… zeg maar als je alleen je bh aan hebt zie je het wel een beetje dus bij een bikini ook.

dit jaar heb ik voor het eerst een push up bikini. die met panterprint van de H&M. ben benieuwd hoevaak ik die ga zien op kreta:p

ik heb pas een terkwaas (of hoe je het schrijft ;$) panterprint bikini gekocht bij de h&m en als ik 'm aandoe lijkt het behoorlijk push up, terwijl het er niet op staat. dus volgensmij is dat bij elke bikini die een beetje vulling heeft dat 't al push up lijkt.

Ja dat is gewoon bij voorgevormde bikini’s die laten het denk ik groter lijken dan triangel bikini’s en bandeau’s enzo.

met van die beugels?
best handig. ik ben altijd bang dat het eruit floept =p dus ik denk dat ik er ook een ga kopen.

ik vind het wel oke het valt niet echt op en meestal ziet het er beter uit

Ik heb een bikini met uitneembare cups, maar die bikini heb ik bijna nooit aan, en áls ik hem aan heb haal ik de cups eruit. En in bijna alle bikini’s zit wel zo’n dun laagje zodat je je tepels niet ziet.
xx

ik hou er niet van, maar ik draag dan ook geen pushup bh’s. ik weet niet, ik voel me gewoon niet mooier of fijner als mijn borsten omhoog gedrukt worden.

Push up is dé uitvinding.
show what ya momma gave ya toch :grin:

Ik heb een bh waar ik pas thuis achter kwam dat ie push-up was. Vind het wel prima, maar hij is niet heel erg push-upperig volgensmij, gewoon wat dikkere, stevige kussentjes in de cups :stuck_out_tongue: Ik weet eik niet hoe een wel erg push-upperige bh eruit ziet, hihi :stuck_out_tongue:
Weet dan ook niet hoe een push-up bikini eruit ziet. Maar als het zo is als mijn bh gaat het wel. Als het maar niet echt zo siliconen-achtig eruit gaat zien.

ik heb ook een bikini met vulling, die er niet uit kan, maar wel water op neemt, hoor. xD

ik vond het eerst stom met vulling erin, maar ik vond de bikini zoooooooo mooi. en het stond niet verkeerd, ik heb namelijk niet echt grote borsten dus is het niet too much. het ligt eraan welke cupmaat je zelf al hebt.

ik heb een hele mooie bikini van new look, van de week binnen gekregen.
maar die is niet echt push up geloof ik, misschien een beetje

Same.

En de meeste push-up bikini’s vind ik er lelijk uit zien, je kunt gewoon zien dat het niet natuurlijk is.