Push-up bikini

Ik ben op zoek naar een Push-up bikini in mijn maat (75D) maar kan hier niet echt in slagen.
Het lijkt soms wel of vrouwen met een grotere maat geen push up mogen dragen.

Iemand enig idee waar ik een Push-up bikini in 75D kan krijgen (ik vind de bikini’s van Marlies Dekkers niet zo mooi), niet te bedekt en niet te veel op een BH lijkend??

Alvast thnx… =)

Waarom zou je met zo’n cupmaat een push-up bikini gaan dragen… Dat komt heel snel verkeerd (‘te’) over. 't Is bovendien nog oncomfortabel ook!

Maar als jij je er fijn in voelt, moet je het zeker niet laten. Misschien hebben ze die bikini’s wel bij de primark, daar hebben ze wel meer. :slightly_smiling_face:

oh lol ik wou net Marlies Dekkers typen xd

Natuurlijk mogen vrouwen met een grotere cupmaat wel push up dragen, alleen is de vraag daarnaar waarschijnlijk zodanig klein dat het erg weinig wordt gemaakt. Zo werkt het nou eenmaal in de wereld. Bovendien heb je ze wel al gevonden, maar vond je ze niet leuk, dus het is niet zo alsof ze onvindbaar zijn he…

H&M heeft nu heel veel push up bikini’s en die gaan volgens mij wel t/m D, dus weet niet of je daar al hebt gekeken?

Ik bedoel ook niet dat dat niet mag, maar het lijkt mij zelf heel ongemakkelijk aangezien mannelijk schoon borsten normaal gesproken al zo interessant vindt.

Bij de New Yorker hebben ze veel push-up bikini’s en daar gaan de meeste ook t/m cup D.

Dat was meer bedoeld tegen de TS, ze zegt “het lijkt soms wel alsof vrouwen met een grotere cupmaat geen push up mogen dragen”

Vond ik nogal een vreemde frustratie.

Oh okee, vandaar. :slightly_smiling_face:

Bij de H&M, heb zelf cup C en vind het juist wel mooi om dan een push-up te dragen, anders ‘hangt’ alles er maar zo bij als een theezakje whaha.

Heb deze:

Ik vind het wat mooier tonen. 75D klinkt groot maar ik vind het bij mezelf helemaal niet zo groot ogen. :stuck_out_tongue:

Enkel een poosje geleden gekeken, ik ga binnenkort weer even langs dan, thnx. :slightly_smiling_face:

Ik heb er daar twee vandaan, maar die hebben alsnog niet echt dat push-up effect. :frowning_face:

ik zoek topic!