(push-up) bikini

hoi allemaal,
de zomer komt er weer aan alleen zit ik met een enorm dillema,
ik heb kleine borsten en vind dit erg vervelend maar ik wil wel gewoon naar het strand en me mooi kunnen voelen. Weet iemand waar je goede en betaalbare push-up bikini’s kunt kopen?
xx

geen idee,
ik heb zelf ook kleine borsten.

Hier.

ik ook,
maar push up bikini lijkt me persoonlijk toch niks…
misschien bij de H&M of primark?

H&M misschien?
Ik was ook heel onzeker over mijn redelijk kleine borsten, maar eigenlijk moet je dat niet zijn. Je moet ze gewoon rocken en dan maakt de grootte niet uit.
Ik heb trouwens een voorgevormde bikini in zo’n balconette-vorm, dat geeft mijn borsten wel wat meer vorm.
Deze:
http://pics3.esprit.de/Shop/PicProductCSOutfit/Z4278_DG.jpg
(heeft ook bandjes)

Hunkemoller denk ik wel. Maar accepteer gewoon dat je dat hebt, dit is echt geen ‘enorm dilemma’ hoor :wink: Om nou een push up bikini te gaan dragen vind ik zo overdreven… Dat weegt straks ook 10 kilo als je het water uitkomt!

Kijk gewoon voor een voorgevormde bikini. Dit scheelt al wat. Anders een bikini die meer aandacht trekt naar je broekje. Dan vallen kleine borsten niet zo op. Maak je maar geen zorgen joh. Je bent vast niet de enige :wink: Ook de vorm van je bikini kan al veel schelen trouwens! Probeer verschillende modellen en kijk wat het beste sta! Succes met je zoektocht!

Waar heb je deze gekocht???

Ik was al jaren op zoek naar een bikini die ook nog eens normaal bleef zitten. Ik heb kleine borsten, en in mijn borstbeen zit ook nog eens een kuil. Helpt niet om een bikini op z’n plaats te laten zitten :p. Ben vorig jaar erg goed geslaagd bij de Livera. Ik heb de tweede op dit plaatje, ander motiefje, maar hetzelfde model. Geen enkel ander model blijft goed bij mij zitten. Het moet er naast leuk uitzien ook nog wel comfortabel zwemmen. En niet dat het na één duik een nippelgate is :cold_sweat:

Haaa en eeeemmmm

Is van Esprit, gekocht bij de Livera. Maar dat is al een jaar geleden, dus denk niet dat ie nog te koop is.

een haltermodel schijnt goed te werken voor kleine borsten

Dit! Ik heb er zo een en die zit heel mooi. En goed.

Ik heb zelf ook bijna niks…
Maar de H&M en Hunkemoller hebben push-up bikinis

Vind ik juist precies niet, met een haltertop hou ik helemaal niks over… Ik zou gaan voor voorgevormd en het gewoon accepteren! Kleine borsten zijn ook mooi!

Slotje om dezelfde reden als bij je andere topic.