push-up bh's voor kleine meisjes-.-

Ik zal zo wel even een site hierover opzoeken, maar ik las laatst in de Grazia dat er push-up bh’s voor kleine meisjes bestaan-.-
Ten eerste hebben kleine meisjes geen tieten, dus niks om op te pushen dus waarom the hell een push-up bh? En ten tweede horen kleine meisjes met hun poppen te spelen of buiten verstoppertje te doen, en niet zich zorgen te maken of ze sexy zijn met opgepushte tieten!

ok…

tsja ze doen idd stomme dingen. zo heb je bv ook al strings voor peutertjes. waarom doe je je kind nou een string aan? idem voor schoenen met hakken… (en dan bedoel ik echte hakken, niet een verhoogje aan de hiel…)

Tegenwoordig wilt iedereen lijken op mensen van Hollywood, dus ik geloof daarom. Dat size 0 gedoe is ook zo’n ‘rage’. Als je je zelf kapot uithongert, waarom gaan kleine meisjes dan geen bh’s dragen? Ik ben er tegen, maar wat doen we eraan.

wat dacht je hiervan, een string gemaakt voor meisjes van 7-10

http://i40.tinypic.com/307rkaw.jpg

Rrrr sexy.

ben ik de enige die het trouwens ook fout vind ivm pedofielen dat ze zo’n dingen maken voor kleine meisjes? -.-

Nee.
In engeland is er ook al erg veel kritiek op omdat het pedofilie uit zou lokken

-

ik denk dat het op die leeftijd eerder nog de ouders zijn dan de kinderen die beslissen wat het kind draagt. maar ik denk dat er zeker ouders zijn die gek genoeg zijn daarvoor…

mja idd want je sexualiseert je kind toch helemaal? strings, hakjes, push up behas… binnekort ook nog een tshirt met “get it here”? echt zo fout allemaal…

het jongere zusje van miley cyrus had laatst ook een kinderlingerie lijn uitgebracht. ik begin er al niet meer verbaas van op te kijken.

Nee, ik vind het juist goed bedacht.

Brr, moet er niet aan denken dat ouders push-up bh’s kopen voor kleine meisjes.

Nee, en al helemaal niet als het je eigen zusje zou zijn…

hmmm… in wat voor zin "kleine"meisjes?

ik ben 16 en ik ben ook klein maar heb wel tieten dus misschien bedoelen ze het zo?

zo te zien aan de beginpost bedoelt ze dat niet denk ik

nee, ze bedoelt voor echt hele jonge meisjes, denk aan opgevulde BH’s en
bikini topjes voor kindjes van 4-7 jaar oud

dat is gewoon ziek.

ziek:o

verschrikkelijk!