Push-up bh

Hoe denken jullie over push up bh’s?
Vinden jullie het nep als iemand ze draagt of hebben jullie ze zelf ook?

vind het niet nep,
en heb ze zelf ook!

Ik heb ze ook en vind het absoluut niet nep :’) het is niet alsof er vulling inzit ofzo, alleen de vorm van je borsten wordt wat mooier gemaakt.

Je moet het totaal zelf weten. Ik draag ze niet omdat ik trots ben op mijn cupB :grinning_face_with_smiling_eyes:

ik ben ook gewoon trots op mijn cup , en ik draag afentoe een push up bh . zit wel lekker

Ik vind het absoluut niet nep! Voor mensen met hangtieten of die iets minder hebben is het natuurlijk altijd makkelijk ;p

Hangt er van af welke persoon het draagt, als zo een huppelbreezahkut ze draagt denk ik ‘omg’, maar bij anderen die gewoon niet zulke mooie hebben vind ik het niet raar.

inderdaad.

je moet natuurlijk altijd zelf weten wat je draagt,
ik vind ze eigenlijk wel kunnen als je een kleine cupmaat hebt.
ik heb ze zelf ook en ze zitten ook gewoon lekker (en bijna alles is push-up als je een kleine cupmaat hebt).

Ik vind het wel lekker zitten en niet nep.
Ik heb BH’s van de H&M en dan kan je zegmaar de vulling/push-up eruit halen maar ik laat het er altijd in, zit lekkerder en mooier

Met een klein beetje vulling erin staat vaak wel mooi maar sommige mensen hebben echt superopgepushte borsten en dat staat gewoon zo fake.

Het enige wat ik vaag vind is dat je de enige dat veel vollere heb, dan andere dagen. Dus dat je de ene dag push-up aan heb, en de andere dag normaal.

Ik zou het alleen doen als je niet zo heel veel hebt.

Ik heb er 2
en ik doe ze nooit aan met de bedoeling grotere tieten te krijgen
oké, alleen naar 50 cent’s optreden dan…
maar verder niet eigenlijk

bij sommige kleding staat het gewoon veeel mooier.
en ik heb ook niet zoveel dusja. draag het wel vaak.

Ik heb ze niet nodig, aangezien ik al grote borsten heb.
Had laatst een pushup beha van m’n ma gehad, die zat niet zo super, mijn borsten zaten in m’n nek XD.

Iedereen moet het zelf weten, draag ze zelf niet.