Push up BH

Ik ben 15 jaar en heb cup 70AA dus draag ik graag een BH met een beetje push up, maar dit doe ik al ongeveer sinds ik een BH draag (13 jaar ofzo) en nu vroeg ik me af is dat slecht ofzo? Voor de ontwikkeling misschien?

het lijkt me geen kwaad kunnen hoor!

Nee hoor dat maakt verder niks uit. Het belangrijkste is dat je de goede maat BH draagt.

Nee dat is niet erg voor de groei, maar vind je je zelf niet een beetje jong daarvoor? Ik snap echt niet hoe meiden van 13 jaar zich nu al onzeker maken over hun borsten daar dacht ik toen nog echt niet aan.

Ik denk het niet. Ik had ook een BH met een beetje vulling want oh wat vond ik dat leuk op die leeftijd.

Durf je wel gewoon een gewone BH aan te doen?

Ik denk niet dat het slecht is voor de ontwikkeling.

Het kan geen kwaad, maar je moet er niet mee slapen. Dat houdt wél groei en ontwikkeling tegen.

Tijden veranderen :’)

Het is niet slecht voor de ontwikkeling van je borsten, hoogstens voor je eigen ontwikkeling.

Dat is een fabeltje. Ook slapen met je bh aan houdt de groei en ontwikkeling van je borsten niet tegen.

Oke, bedankt allemaal!
Het was meer gewoon dat ik bij de H&M een bh ging kopen en die hebben bijna allemaal een beetje push-up dus ja, dat maakte me niet zoveel uit. Er is sowieso bijna geen verschil want ik heb amper iets om ‘up te pushen’.