push up bh slecht?

Hoii,
Ik draag eigenlijk altijd push up, gewoon omdat ik die lekker vind zitten.
Maar ik vroeg me laatst af; is het niet slecht om altijd een push up bh te dragen? misschien gaan je borsten er juíst van hangen? Kan iemand me helpen?

xx

waarom zou dat slecht zijn? :stuck_out_tongue:

Denk dat dat wel meevalt. Veel van de stevigheid van je borsten/huid hangt ook samen met genen/aanleg. Het is wel beter om 'm 's nachts uit te doen want anders knelt het wel af maar dat geldt voor elke bh.

ik geef net aan dat ik dat niet weet, en dat dus ook vraag :flushed:

Als het slecht zou zijn, zal het denk ik wel algemeen bekent zijn.

snap, maar ik draag het iedere dag…

Hoewel het een groot woord is dat een push-up bh ‘slecht’ is, is het ook niet het beste. Je borsten worden door de extra padding toch in een andere vorm gedrukt en dat is niet bepaald comfortabel.
Er zijn theorieën die beweren dat je borsten zelfs sneller zouden gaan hangen, maar dat is nooit bewezen.

Ik zou zelf gewoon zorgen dat je in ieder geval één ‘normale’ bh hebt, dan kun je afwisselen.

Het lijkt me niet perse slecht, maar wel enorm oncomfortabel. Er zit af en toe zoveel vulling in dat ik me afvraag of er nog wel plaats is voor je tiet.

[color=rgb(216, 61, 95)]@Michelle_ymcmb
Als er geen plek is voor je tiet ben je gezegend met volle borsten, en geen push up nodig. :slightly_smiling_face:
Je kan elke dag je push up bh aan. Veranderd niks aan je borsten dus je hoeft nergens bang voor te zijn. Gewoon aantrekken wat je aan wilt hebben. De juiste maat is het belangrijkst en dat ie lekker zit.

ah dankjewel!

oh bij mij is de vulling niet zo erg. het zit wel fijn hoor

Als je gewoon lichte vulling hebt kan het geen kwaad volgens mij. Met echt die maximizers weet ik het niet echt, dat lijkt me toch minder, maar denk dat het ook wel te maken heeft met hoe groot je borsten zijn. Met kleinere borsten zul je er waarschijnlijk minder last van hebben.

Het is niet perse slecht, maar het is wel minder goed als een normale beha omdat je borsten wat omhoog geduwd worden…