Push-up bh ja of nee

Hoi meiden,
Ik heb vrijdag een kerstgala op school. Ik heb een heel leuk jurkje alleen deze heeft een diepe hals. Niet zo’n hals dat je net een subtiele inkijk hebt, maar net zo dat als ik mijn normale bh eronder draag je dus eigenlijk geen borst ziet en waardoor het lijkt of je gewoon geen borsten hebt. (Ik heb cup 65D-70C) Nu is mijn vraag: zal ik onder dit jurkje een push-up bh dragen of niet?
Als ik dat doe denk ik dat ik gewoon net niet helemaal plat lijk om maar zo te zeggen. Al mijn vriendinnen zeggen ‘ja, doe maar want het is wel mooier’ maar ik twijfel nog een beetje…
Wat zouden jullie doen?
(Ik ben trouwens 14)
Kus Rebekah

Ik zou gewoon kijken wat het leukst staat

Hoe kun je plat zijn met een Cup D/E??

omdat je omvang ook van belang is. Ik heb 65E en dat is echt niet gigantisch, lijken net tennisballen.

@TS, het is wat je zelf wilt, als je zelf de jurk leuker vind staan met push up, dan zou ik het eronder gaan dragen. Maar als je het alleen doet zodat anderen niet denken dat je ‘kleintjes’ hebt, dan zou ik het niet dragen.

^ik ga akkoord met hierboven,

doe het gewoon zoals je zelf wilt, niet wat anderen er mogelijk van denken.

Nou meid ga eens naar de hunkemoller en leg een 70 C en een 85 C eens naast elkaar. Kijken wat het verschil is.
Ik heb ook een C/D cup en erg kleine borsten maar ik heb die cupmaat omdat ik een 65/70 van omvang heb.

Ik vind dat het gewoon kan hoor, ik draag bijna nooit push up maar onder jurkjes wel altijd eigenlijk!

Als je het mooi vind staan en je er zo beter bij voelt, zou ik het doen.

Ik draag altijd push up, maar dit is puur omdat ik het zelf mooier vind en het gewoon veel fijner vind zitten. Je moet het echt voor jezelf doen en niet voor anderen, en je moet doen wat je fijner vind zitten. Je moet je immers wel de hele avond goed voelen :slightly_smiling_face:

Dankjulliewel <3 <3 <3

Gewoon doen wat je zelf wil. Ik zou gewoon eens naar de winkel gaan of wat dingen online bestellen (indien naar de winkel dan je jurk meenemen :slightly_smiling_face:)

Maaralsnog, dan ben je toch niet plat?? Met een Cup AA kan ik wel begrijpen dat je plat bent maar D/E? (Beetje late rea maarja)

Staat ook niet dat ze plat is maar plat lijkt met dat specifieke jurkje. Zet je hersenen eens aan ipv over dom commentaar geven waar niemand iets aan heeft.

on topic: Ik zou gewoon een push op aandoen als dat mooier lijkt en je je daar beter bij voelt! Ik heb zelf 70E en lijk in sommige jurkjes ook vrij plat hahaha, ik draag dan ook gewoon een pushup :slightly_smiling_face:

Alsnog hoe kan je plat LIJKEN met een d/e

Stop a.u.b. met reageren in alle topics, zo voorkom je jezelf nóg belachelijker te maken.

Dus als je reageert in veel topics ben je belachlijk begrijp ik?

Nee! Jij maakt jezelf belachelijk met je belachelijke, nutteloze, onbehulpzame reacties

Dat zegt zij net dat als je veel reageert in topics dat je je belachlijk maakt :\ Heus niet alle reacties van mij zijn “belachlijk, nutteloos en onbehulpzaam”. :wink:

Ik zeg niet dat je belachelijk bent als je veel reageert in topics.
Ik zeg dat jij belachelijk bent door de manier waarop jij reageert in veel topics.
Dat zijn zeg maar twee totaal verschillende dingen. ;’)

Eens met carameltaart! Maar om even terug te komen naar de vraag van TS (want zo verpesten we haar topic een beetje).
Waarom twijfel je of je een push-up bh aanwilt? Als je het zelf ook mooier vindt, dan zou ik wel een push-up dragen