Wat vinden jullie van push-up bh’s en bikini’s gedragen naar bijvoorbeeld school, feestjes, werk ect.
Ik draag ze zelf niet, maar waarom niet. Als je je zelfzekerder daarmee voelt, why not.
Ik draag ze soms. Bepaalde kleding zit, vind ik, gewoon mooier als mijn borsten net iets groter lijken dan dat ze werkelijk zijn. Het valt niet op en het is niet zo dat m’n tieten dan opeens 3 cups groter zijn, maar net een klein beetje zodat de kleding mooier valt.
Push up dingen waarbij je heel duidelijk ziet dat het push up is en waarbij het dan opeens zo is van bam in your face vind ik wel heel erg lelijk.
Ik draag altijd push up. Mijn borsten komen dan mooier uit.
Ik draag het wel graag als ik een diepe insnijding heb, om een beetje een mooi decolleté te hebben. Ik vind er dus niks mis mee, maar een maximizer gaat me bv. te ver.
Vind er niks mis mee hoor
Moet je zelf weten, heb er persoonlijk alleen geen behoefte aan met een E/F-cup :’)
Zolang het maar niet te geforceerd wordt.
als je er maar niet een onzettend laag decollete bij doet, vind ik gelijk zo sletterig staan
Ik draag die nooit, ik vind het echt verschrikkelijk zitten. Maar iedereen is anders, het zit gewoon nooit goed met mijn bouw blijkbaar. Ik zou willen dat ik het wel comfortabel vond, her zou af en toe wel mooier zijn.
Niks mis mee om te dragen lijkt mij, als je het maar netjes houdt, zeker op school/werk (dus geen heel laag shirtje enzo)
Ik heb er niets tegen, als je je daardoor mooier/zelfverzekerder voelt, waarom niet? Ik ben bijna plat dus wat extra’s is wel leuk zo af en toe.
Ik heb een push up bikini gewoon omdat die toevallig het beste zat. Het interesseert me vrij weinig hoe het erin uitkomt, een bh is een bh voor mij, haha!
Zolang het comfortabel is en ik het een mooie bh vind draag ik het. De meeste pushups zitten lekker, maar bijvoorbeeld die maximizers met meer kussen dan ruimte voor tiet zitten echt oncomfortabel.
Dit. Ik draag het niet omdat het nou mij een enorm decolleté geeft, maar omdat het beter bij mijn borstvorm past denk ik, hierdoor vind ik het ook lekkerder zitten.
Ik draag soms push up bh’s, niet omdat ik grotere borsten wil want ik vind ze groot zat maar omdat mijn boobs dan wat mooier tegen elkaar staan, zit anders best veel ruimte tussen.
Maar een push up bikini zou ik zelf nooit aantrekken.
Met push up bikini’s zie je vaak dat het push up is… dat vind ik niet mooi. Maar een bh kan soms wel mooi zijn