purrrpolish fotografie #1

Allereerst: fijne feestdagen iedereen!
En dan nu, de officiële opening van mijn eerste fotografietopic. Ik heb lang getwijfeld of ik 'm nou moest openen of niet maar uiteindelijk heb ik het toch maar gedaan :grinning: Ik maak al mijn foto’s met m’n Canon 600D, zoms met kitlens en soms met een 50mm 1.8! Ik ben Elize, 15 jaar (27 december word ik 16!) en ik heb 3 katten waar ik met heeeel veel plezier duizenden foto’s van maak (wat je ook terug zult zien in dit topic). Enjoy!

http://farm9.staticflickr.com/8215/8305508206_3631f560a6_b.jpg

Heel random zo bij elkaar geraapt, binnenkort meer :dancer:

Die kaaatjesss!! :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts:

Ahhww die kittens! <3
Ik hou van kattenfoto’s, ik heb zelf ook 2 katten die regelmatig tot model bestempeld worden. :grin:

Ja, echt schattig. Ik ga je topic in de gaten houden. :grinning:

Die poesjes zijn echt leuk, alleen de uitsnede bij de oortjes verpest die foto’s helemaal en dat is heel jammer want ze zijn echt leuk!

Hihi, ik volg je blog en HUGE fan van je katjes, ben benieuwd naar de rest van je foto’s :grinning:

Erg mooi!

prachtige foto’s … Ik hou van ze allemaal … mijn favoriet is cat … zoek zo schattig
:upside_down_face: :beer: :bowing_man:

heel erg mooi!! :grinning:

asdfghjkl jouw katten zijn zó schattig, Mooie foto’s en gefeliciteerd!

Ik hou zelf niet echt van poesen, maar ik vind jou foto’s echt mooi gemaakt!

Ahw wat een schatjes! En ik vind je foto’s heel mooi :grinning:

Gefeliciteerd! :slightly_smiling_face: en wat een prachtige foto’s van je katjes :wink:

Hoe krijg je die katten zo stil joh :")

Prachtige fotos!

Bedankt voor alle leuke reacties! Mijn katjes zijn inderdaad schatjes, alhoewel ze inmiddels al wat groter zijn. Gelukkig heb ik genoeg foto’s van toen ze nog zo klein waren dus die zullen jullie nog veel tegenkomen haha… Ik was van plan om de afgelopen dagen veel foto’s te maken maar door alle gezelligheid van kerst en gister mijn verjaardag ben ik het een beetje vergeten, oepssss! Gelukkig heb ik altijd nog wat oudere foto’s klaarliggen :grinning:

En ook bedankt voor alle opbouwende kritiek haha, ik zal de volgende keer op de afsnijding letten!

Lang geen foto meer geplaatst, heb ook niet fantastisch veel tijd gehad (testweek bluh). Anyway- even snel een nieuwe, nummer 12!

Prachtige foto’s! Mijn hond en de katten van mijn broer en zus zijn ook meestal de klos :stuck_out_tongue:
Vind de afsnijding verder niet heel storend, maar misschien wel leuk om eens te proberen met de oortjes er wel op.

De kwaliteit van je foto’s vind ik mooi, maar als ik kritisch naar de foto’s zelf moet kijken, vind ik ze niet bijzonder. De afsnijding vind ik te overdreven. Op al je kattenfoto’s missen de oren?
Ook vind ik je keuze van scherpstellen wat vreemd. Zoals bij de snoeppot, waarom de rand en niet de snoepjes? Die rand interesseert me totaal niet. De snoepjes wel! En bij 1 is de foto bijvoorbeeld schuin, en het lijkt net alsof het van de foto afvalt.

Hopelijk heb je hier wat aan =) De kwaliteit is in elk geval goed, dus misschien moet je je meer richten op de inhoud.

dit zijn echt hele leuke foto’s!!

Prachtig weer die laatste! <3