Pure Skin Essence

hoii,
ik weet niet of er al een topic over is maarjha dan zijn er nu 2 xD
wie gebruikt er producten van essence pure skin?

cleansers

1. Anti-spot cleansing wipes
  2. Anti-spot facial toner
  3. Anti-spot wash mouse
  4. Anti-spot wash peeling

Care

1. Anti-spot gel
  2. Anti-spot moisterizer
  3. Anti-spot nose stripes
  4. Anti-spot patches
  5. Anti-spot t-zone mask

Pure Teint

1. pure teint cover stick
  2. pure teint compact powder
  3. pure teint make-up

het is een hele waslijst maar dit zijn alle Pure Skin producten en wie ow wie heeft er al eens wat gebruikt? en zojha? wat? en werkt het?
wie niet weet wat het is… of wilt weten hoe het eruit ziet KLiK HieR ^^

ik heb de wash mousse het is heeeel verfrissend maar ik heb van mezelf al bijnas geen puistjes, dus of het tegen puistjes werkt weet ik niet, maar het is heel fijn spul om je gezicht meev te wassen!

pure teint cover stick
die heb ik en hij werkt goed alleeen wel jammer dat er geen echt lichte kleuren zijn want de lichtste is al best donker

Anti-spot nose stripes
die werken ook goed

ik ga denk ook die wash mouse kopen^^ en misschien nog een gel/creme… weet iemand trouwens wat die mouse kost?xD

ja 3,29

cleansers

1. Anti-spot cleansing wipes
    ALS JE DIE DOEKJES IN ZO’N BLAUW PAKJE BEDOELT DAN WEL JA , EU ER ZITTEN ER WEINIG IN DUS IK GEBRUIK ZE NIET VAAK EN DUS HEBBEN ZE BIJ MIJ OOK NIET ECHT VEEL EFFECT . IK ZOU EERDER EEN GOEDE REINIGINGSMELK KOPEN EN EEN GOEDE DAGCRèME MET FRUITZUREN OFZOWIETS HEEL GOED TEGEN PUISTEN EN DERGELIJKE .

Care

1. Anti-spot gel
    HEB IK OOK , HELPT NIET ZO GOED . PAPUSTIL VAN DE APOTHEKER IS VEEEEL BETER. KOST WEL VRIJ VEEL.

Pure Teint

1. pure teint cover stick ZEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER GOED
  2. pure teint compact powder HEEFT EEN VRIENDIN VAN ME GEKOCHT EN ZAG ER GOED UIT . IKZELF HEB NIET ZO GRAAG POWDER . x

OOOOWWWWWWWWWWWW.
Weetje, de hoofdletters zijn uitgevonden voor namen, en voor aan het begin van een zin. Niet om hele zinnen mee te typen. Tenzij je ze schreeuwt, dan weer wel.

haha capslock tick zeker? xD nog meer mensen al iets geprobeerd??

(upje :stuck_out_tongue:)

Heb de pure teint make-up gisteren gekocht dus nog maar één keertje gebruikt.
Had daarvoor eigenlijk nog nooit foundation gebruikt maar vond 'm echt goed.
Maar dus tot nu toe vind ik 'm best wel goed, ik en nog een paar mensen vonden 'm echt mooi staan, lijkt ook héél natuurlijk.

het lijkt mij niet zo fijn spul, maar misschien probeer ik het wel een keertje :slightly_smiling_face:

4. Anti-spot patches
Die werken echt goed vind ik, als je een aankomend puistje hebt, hop een stickertje erop, en het is weg :slightly_smiling_face:

Anti-spot gel, die vind ik juistwel goed werken, ik gebruik het nu bijna een week en als je een puistje ziet doe je daar wat op en drog hij uit, ik ga die stick zeker vaker halen!

x

je hebt tegenwoordig ook zon masker in zon tube van essence, met tea tree erin! lijkt me handig aangezien tea tree geweldig werkt voor puistjes ! :grinning:

iemand ervaring mee?

je hebt tegenwoordig ook zon masker in zon tube van essence, met tea tree erin! lijkt me handig aangezien tea tree geweldig werkt voor puistjes ! :grinning:

iemand ervaring mee?

nee… geen ervaring…

over die neusstrips, ik heb alleen zwarte puntjes zeg maar, werkt het ook daar tegen? En na hoeveel x gebruiken ongeveer? Haha het is dat ik dit topic toevallig zag, had nog nooit van essence pure gehoord :stuck_out_tongue:
xkus

Heey… Weet iemand waar je verkoopadressen kan vinden??
Want ik kan ze hier (in Haarlem) nergens vinden :frowning_face:

xx

Grotere Kruidvats verkopen het.

Juist… Grotere? Is dat Haarlem groot (grootste) of Amsterdam groot ? xD