Pure skin essence ervaring?

mijn zus had laatst essence anti-spot moisturizer voor me gekocht omdat ik vaak vooral in de zomer last heb van onzuiverheden. Zij gebruikte het om uit te proberen en ze kreeg er een of andere uitslag van en wij hebben nogal een gevoelige huid dus daarom wil ik graag weten wat jullie ervaring daar mee is en het ook bij jullie voorkwam of dat het alleen lag aan onze gevoelige huid…

de link van de foto van het product

Bedankt alvast xx

geen ervaring upje

Die heb ik ook net gekocht! Toevallig haha. Maar toen ik hem probeerde was ik ongesteld, en dan is mijn huid sowieso al baggervet, dus ik ging er héél erg van glimmen. Ik weet nog niet hoe die onder “normale omstandigheden” werkt. Ik zal het morgenochtend eens proberen. Ik kreeg er iig geen uitslag van.

Waar krijgt ze die uitslag van? Parfum, kleurstoffen, alcohol? Dan kan je kijken of dat ook in die creme zit.

geen uitslag. geen glansgezicht :stuck_out_tongue:.
best fijn eigenlijk.
ik heb geen puistjes ofzo meer, alleen nog littekens daarvan

Die neusreinigingsstrips daarentegen in echt super!

ze heeft idd ook een allergische reactie op parfum dus denk dat het daar aan ligt…

dus denk ik dat het gewoon aan onze huid ligt ahah ik vind dat spul er een beetje raar uitzien :blush:
die neusstrips werken ook heel gooed ben ze een tijde geleden gaan gebruiken en heb helemaal geen last meer van mee-eters en vette haartjes (hoee je dat ook noemt) in die zonee
thankyoou voor jullie reacties :stuck_out_tongue:

ik had ook last van littekens van puistjes, daar werkt litteken creme van biodermal heel gooed tegen als je de creme goed gebruikt zijn ze in een mum van tijd verdwenen :blush: en daar had ik het geld wel voor over

Ik krijg speciaal spul van de dermatoloog.

Van Essence,…?
Waar kan je die kopen o.o?
Mijn neus is echt vreselijk vet, grote poriën enzo [a’]

Als goed is bij alle winkels die Essence verkopen, iig de kruidvat heeft het :wink:

Ik gebruik de Anti-spot toner, dus die tonic/lotion die je op een watje doet en dan aanbrengt. Die gebruik ik elke ochtend en avond en ik heb nu haast geen glimmende huid meer :slightly_smiling_face: en puistjes nog maar heel af en toe, en dan eentje, en niet 20 ofzo :stuck_out_tongue: maar met die moisturizer heb ik geen ervaring, want ik gebruik zelf nooit dagcreme, omdat ik daar juist puistjes enzo van krijg, en ik heb dan echt het gevoel dat ik super erg glim, ik heb liever gewoon een ‘droge’ huid :stuck_out_tongue:

Je kunt het bij de grotere filialen van het Kruidvat kopen.

van welk merk is dat ?
ik heb zelf ook veel last van puistje en eigenlijk wil ik dat ik aan het begin van het schooljaar er nog maar weinig heb zodat mijn huid ook eindelijk wat egaler is.
en hoeveel kost dat spul ?
zou je me plzz kunnen quote of een reactie hier neer kunnen zetten

bij mij werkt die shit ook niet

die spray voor op je rug tegen puistjes werkt bij mij goed, heel soms last van een of twee puistje

Dat is ook van de Essence Pure Skin lijn, en dan dus de toner. Kost 3,50 geloof ik. Ik hoop dat het bij jou ook zo goed werkt!

hoe heet die spray? want die wil ik ook wel graag uitproberen :slightly_smiling_face:

volgens mij heet ie anti-spot spray. als je hem zoekt in de grotere kruidvat filialen en dan bij het anti-spot schap gaat kijken, dan zie je hem wel :wink:

ik heb hier van de 4 in 1 mask/facewash.
Die vind ik erg fijn, gebruik ik 2x per dag meestal.
Kan niet echt zeggen dat t werkt tegen mee eters ookal staat dat er wel, maar heb niet echt puistjes gehad en je word er heel zacht van. En je gaat niet glimmen.

En ik vind die creme van biodermal helemaal niet werken.
De litteken creme van kruidvat zelf werkt wel goed!! en die heb je al voor een paar euro.
Mn moeder heeft nu bio oil gekocht…ben ik ook erg benieuwd naar