Pure extensions

Heee meiden,

Een paar maanden terug vond ik het nodig om mn mooie lange haar af te knippen. Hier had ik zoveel spijt van dat ik extenions heb laten zetten 2 maanden terug. Dit heb ik bij “pure extensions” laten doen in Alkmaar Noord. Daar zetten ze de extensions doormiddel van waxjes. Ik had er 125 van het merk Socap.

Toen het net was gezet zag het er prima uit. Zelf had ik er weinig verstand van dus liet me door haar adviseren en zij adviseerde me dus de Socap extenions en wel 125 stuks. Achteraf blijken dit veelste veel extensions voor mijn dunne haar en zag je de waxjes door me haar. Ook pluiste het haar enorm en viel mijn eigen haar er gewoon tussen door dus het liep niet mooi in elkaar over.

Dus ik had opgebeld dat ik niet tevreden was en heb het hele drama verteld. Het enige wat ze zei “je haar polijsten”. Hoe moet een dood normaal meisje van 17 nou weten wat dat is? Dus ik zei zal ik maar langs komen? Zegt ze tjah weet niet wat je wil maar kom maar langs… (wat is dat voor antwoord denk je dan)

Dus een afspraak gemaakt en kwam langs. Het enige wat ze deed was me haar dus föhnen en borstelen (polijsten) en dat moest ik elke dag gaan doen. Nou weet ik van mezelf wel dat het heel slecht is om elke dag met een hete fohn, tang je haar te gaan doen. Dus dat zal ook niet goed voor de extenions zijn. Toch stijlde ik elke dag me haar en dan zag t er gewoon goed uit maar het moet niet de bedoeling zijn om elke dag je haar te krullen, fohnen of stijlen. Na een tijd merkte ik dus de gevolgen van elke dag hitte gebruiken op de extenions. Het werd heel lelijk en pluizig en beschadigd. Vervolgens heb ik ze er zelf maar uitgehaald. Me haar ziet er nu natuurlijk 10 keer beter uit.

Daarbij heeft de vrouw nooit verteld dat het veel verzorging nodig heeft ze zei zelfs dat het ontzettend makkelijk was en bij de 2e keer zei ze dat het wel veel tijd kost. Ook vroeg ik welke producten ik kon gebruiken het antwoord wat ik daar op kreeg was (Producten zonder olie) dus ik nam mijn eigen shampoo mee en ze zei: Ik DENK dat het wel goed is.

Mijn vraag is eigenlijk nu aan jullie:
Hebben jullie ervaring met Pure extensions in Alkmaar Noord?
Hebben jullie ervaring met Socap extenions?
Enig idee wat ik nu nog kan doen? Of ik bijvoorbeeld geld terug kan krijgen…

(Sorry voor mijn lange verhaal :$)

x Britt

Iemand? :blush:

ik heb er niet veel verstand van maar ze heeft je gewoon opgelicht

Ik heb hier niet zo’n verstand van

stap naar haar baas.?
Laat je moeder met haar praten?
Ik heb het nooit gebruikt, dus ik weet het niet echt?!

Wat een rot situatie zeg ! Ik vind dat je best een klacht mag indienen en een tegemoetkoming mag vragen of desnoods je geld terug. Ik heb geen ervaring met dat soort extensions. Zo te horen ben je niet echt proffesioneel behandeld. Succes meid !

Ik zou naar een andere kapper gaan. Maar met Socap extensions is het meestal een heel gedoe om bij te houden. Je moet er ook speciale producten bij krijgen. Een borsteltje & shampoo etc. Zoieso je geld terug vragen, wat een belachelijke klantenservice zeg. En misschien had je wat informatie kunnen opzoeken op internet over wat jij wou, 125 zijn er wel heel veel. Maar het ligt aan de kapper & hoe hun te werk gaan. Je bent denk ik geript.

Het enige wat ik weet is dat So-Cap een B merk is waarvan bekend staat dat het veelal pluizen en klitten doet. Schijnt ook nog eens onderverdeeld te zijn in Orginal So-Cap en Euro So-Cap. Waarvan die eerste in verhouding van een iets betere kwaliteit is. (lees betere selectie en sortering van de haren ivm de schubrichting)
Tip : Probeer NOOIT zelf extensions ongeacht het merk zelf te verwijderen, tenzijn je je haar wilt verkloten!

Ik zet zelf veel hairextensions. De hairextensions van Socap zijn inderdaad een beetje droog maar dit kan je verhelpen dmv warmtebronnen zoals stijltang of krultang, dit heet je haar polijsten. Dan wordt het mooi. Volgens mij heeft zij dit bij jou gedaan. Ik zou NOOIT je hairextensions zelf verwijderen want dat is echt slecht voor je haar, mits je de professionele verwijdervloeistof en tang hebt gebruikt. Je moet de hairextensions goed verzorgen en aandacht aan besteden. Helaas maak ik vaak mee dat dit niet wordt gedaan en dan vraag je erom dat het gaat pluisen en niet is wat je verwacht. Wel aardig van haar dat ze je heeft geprobeerd te helpen. Ik maak ook weleens anders mee.

JA ik heb ervaring met pure extensions, misschien een beetje laat! Maar mijn ervaringen zijn echt goed met Sylvia. Ik heb zelfs vriendinnen naar haar toegestuurd en zijn ook allemaal zeer tevreden. Als ik jouw verhaal zo lees wil je niet de hairextensions verzorgen. Tja dan heb je een probleem want hairextensions hoor je te verzorgen met goede verzorgings producten. Ik vind dat Sylvia juist heel veel ervaring heeft in het inzetten van hairextensions. Ik vraag mij af of je niet in de war bent en wel de goede salon hebt op genoemd in je bericht, want dit herken ik echt niet!!!