PUP <3

Ik krijg binnenkort een pup en nu moet ik een keuze maken…
Welke vinden jullie het leukst?

http://img694.imageshack.us/img694/1940/afbeelding5m.png

(ik denk voor de rechtse te gaan maar ze zijn allebei zo snoezig)

die streepjes bij hun oogjes gaan nog weg trouwens

oh ik vind dat soort hondjes echt NIET leuk… maar ik zou voor de linker gaan, die ziet er liever uit. maar ik weet niet hoe die hondjes zijn, je moet zelf kijken welke het liefst is.

rechts

Het is zo zielig dat je moet kiezen tussen twee :blush: dat zou ik dus niet aankunnen
Maar hier heb je niet echt iets aan :S eeehem de rechtse :slightly_smiling_face:

Links

Aawh wat lief !
ik zou voor de linkse gaan vind ik liever kijken ofzo
verder zie ik er niet heel veel verschil tussen !

Je moet naar het gedrag kijken :stuck_out_tongue: Aangezien ik geen verschil zie tussen die 2 xD

Waarom lees jij mijn gedachte?

Die streepjes bij de oogjes gaan waarschijnlijk niet weg aangezien het malthezers zijn. Die hebben dat soort streepjes altijd.

Je moet naar het gedrag kijken, als je een druk ondeugend hondje of dat je juist een rustig hondje wilt. Dat kan je nu het beste zien

Oh, ik vind dat echt geen leuke honden mijn moeder heeft ook z’n hond(je).
Als ik dan toch moest kiezen dan de rechtse. :stuck_out_tongue:

Ze zien er toch hetzelfde uit, ik zou zeggen, kies op karakter.

hahaha ik kan gedachtes lezen :stuck_out_tongue:

Rechts is heel klein en rustig
Links is de grootste en vrij druk

haha ja ik snap het wel
ik zou ook liever een ander soort hond nemen… maar mijn vader wilt er niet zoveel geld aan uitgeven en deze zijn van mensen die ik ken… En het zijn wel schatjes, vind ze alleen niet heel mooi

Nou wat heb je liever een rustig hondje of een druk hondje ?

Eigenlijk vind ik dat het ook niet om het uiterlijk mag gaan xD

Die strepen gaan inderdaad niet weg, en je moet ze echt goed bij houden want hun vacht wordt een beetje geel en bij die hond van me moeder worden die ogen nog viezer als ze die een keer niet bij houdt.

Nja het is een kruising met een bichon frise, en ze hadden ook een hond van 3 jaar die dezelfde kruising was, en die had inmiddels ook geen strepen meer
maargoed, het maakt ook niet zoveel uit

Ik vind het zielig om te kiezen.
Maar volgens mij zijn ze gewoon hetzelfde ? maar is de linker jonger ?

Nee hoor (: ze zijn allebei 4 weken.