puntige rib?

hai, misschien mensen die dt herkennen… en ja… ik ga zo snel mogelij naar d doker. even tijd en moed zoeken ;p
ik heb dus denk ik sinds een halfjaar aan de ene kant van mn ribbenkant dat het ‘uitsteekt’ en dn bedoel ik neit van dat als je heel mager bent je de ribben ziet zittn, dat heb ik zowiezo wel een beetje aan de andee kant mar echt een ‘puntig uisteeksel’ het is zo moeilijk te bschrijven… en als ik op mn rug lig zie je het zoo overduidelijk, en ik vind het ook zo facking lelijk buiten dat het ook afente pijn doet… iemand die dit herkent?

Ik heb ook het idee dat het bij mij iets meer uitsteekt dan normaal is maar ik heb er verder geen last van dus ik laat het zo. Ik weet het niet eens zeker, ik heb wel vaker de neiging om een beetje te overdrijven haha.

Nee geen idee sorry.
Inderdaad, best even langs de dokter.
Om het te verbergen kun je wel van de flobber bloesjes dragen. :stuck_out_tongue:

het is niet datde een meer uitsteekt, maar echt puntig puntig zegmaar, ik herken er mn andere kant niet meer in terug, haha. en verbegen doe ik maar niet… bikini zie je ook alles haha.