punten toekennen HBO

Ik baal echt ontiegelijk over mijn school.

Ik studeer sinds september op de HAN in nijmegen en doe de opleiding ergotherapie die me erg goed bevalt.
Haal erg goede cijfers en vind het gewoon heel interessant.

Nu kijk ik vanmiddag op internet naar mijn punten, blijkt dat ik een 5 heb gehaald voor een methodiek tentamen.
Ik bekijk de feedback en die feedback sloeg echt helemaal niet op mijn verslag. Zo stond er bijvoorbeeld in dat ik duidelijk moest beschrijven of ik niet direct of indirect advies uitbracht en of ik wel of niet contact had met de gemeente. Terwijl in mijn verslag zeer duidelijk naar voren komt dat ik mijn client direct adviseer en dat ik een contract met de gemeente heb die ik in deze situatie indirect adviseer. Ook stond in de feedback dat ik de 6 oplossingsrichtingen niet benoemd zou hebben, terwijl ik er toch echt 6 tel met alle voor en nadelen erbij en een verantwoording waarom het die richtin gniet is geworden. Daarnaast had ik met mijn client een keuze moeten maken uit de oplossingsrichtingen(dit had ik volgens de docent niet gedaan) terwijl er letterlijk staat wat de keuze van de client was.

Ik heb dus heel sterk het vermoeden dat de docent die het nakeek een ander verslag voor haar neus had terwijl ze op mijn tentamenformulier zat te beoordelen. En vervolgens niet door heeft gehad dat dit fout ging. Ik heb alles uitgeprint en onderstreept waar wat dus staat en dat dit niet klopt. en wil hier morgen mee naar de leiding. Ik heb de docente zelf ook een mail gestuurd met heb zeer sterk het vermoeden dat ik hier geen reactie op ga krijgen, ook heb ik mijn eigen docent en SLB’er gemaild maar daar kan ik ook niks meer van verwachten.

Nu is eigenlijk de vraag of dat iemand op het HBO dit ook wel eens is overkomen en of een punt zomaar terug getrokken kan worden en opnieuw beoordeeld. Ik wil namelijk dat er iemand anders mijn tentamen nogmaals nakijkt op de criteria en dat dat punt bindend is.

help?