Punniken

Hoihoi!

Ik denk dat iedereen wel eens gepunnikt heeft. Maar wat doe je daarna met zo’n lange sliert? Iemand ideeën?

Jaa dat deed ik vroeger ook altijd, en dan had je een sliert en dat was het dan inderdaad. Ben erg benieuwd wat meiden hier ermee kunnen maken. Up!

een oude kledinghanger mee inwikkelen/beplakken.
of als je bijvoorbeeld een glazen Coca cola of melk fles hebt plak en wikkel je heb daarom heen en je hebt een leuke vaas.
ik heb ook als een gezien dat iemand er een fiets mee heeft gepimpt.

vorige week heb ik zelf overigens er een ketting van gemaakt. meermalig om je nek draaien op een gewenste lengte (variëren in lengte) en dan met een lintje vast binden of met een broche.
et voìlà een mega warme winter ketting.

Ik ging wel eens onderzetters punniken. Haha dit was echt leuk om te doen.

Ik gooide ze weg

ik maakte er minitasjes van. Dan naaide ik hem zo aan elkaar dat het een lap werd en daar maakte ik dan een tasje van haha. Vond ik heel hip toen :slightly_smiling_face:

Met een andere lange draad wol naaide ik dan van die punniksliert iets. Kan van alles zijn, een mobiele telefoonhoesje (toen ik 16 was), een tasje, van alles

Het is leuk om een hele lange sliert te punniken, daar ijzerdraad door te doen en dan een woord te buigen. En dan aan je muur maken!

soms gebruik ik die lange sliertjes voor bij me haaksels, dan heb ik armpjes of beentjes ervoor als ik een knuffeltje maak.

Voor de rest, vroeger maakte ik er kettingen, armbanden dat soort dingetjes mee…

ik punnik kolsjaalen :slightly_smiling_face: niet met zo’n kleine punnik paddenstoel ofzo, maar met zo’n grote ring!