-
-
bandshirt, skinny jeans, of gewoon mooie baggy jeans (dickies beter dan overzeas, zit meer model in vind ik zelf), vans of skateschoenen eronder aan, studs riem of zwarte leren riem met leuk printje (ik heb zwart leer met sterren) en je bent klaar.
bij alternatieve winkels kijken, daar hebben ze veel punkzooi !
Ehh, hangt ervan af wat jij onder punk verstaat?
(Nep)leren jasje, panter- of zebraprintbroek of een gescheurde skinny?, allstars of kisten (okay die zijn niet echt vrouwelijk), bandshirtje, DIY-dingen, enz.
ja ik denk ook met skinny jeans,
maar ik denk ook dat je gewoon moet zorgen dat je je vrouwelijke vormen nog wel kunt zien zeg maar.
Want als je van die heel wijde kleren aandoet waarin je dat allemaal echt niet ziet, maakt dat wel dat je er jongensachtiger uitziet.
Das geen punk.
Punk is veelal DIY.
Skinny & ‘shirtjes van bandjes enzo’ noem ik geen punk <_<
Echte punk bestaat nu niet meer zoveel omdat punk idd veel diy is.
ik denk dat je gewoon alternatief bedoeld (ookal is alternatief een ruim begrip)
als je meer alternatief wil kleden, moet je idd naar alternatieve winkeltjes (dus niet H&M), bandshirts koop ik meestal van het internet en het hangt er ook weer grotendeeld vanaf hoe je het combineerd.Anders dan andere
En ik hoop dat als je bandshirts koopt dat je dan (in tegenstelling tot andere) tenminste luistert naar de bands die erop staan.
Kben het met je eens =D
@ leftovercrack: dat bedoelde ik niet zo ^^
Ik bedoelde: als iemand skinny en een bandshirt draagt, is diegene niet punk naar mijn mening.
Hopelijk heb k het nu beter uigelegd :]
Ja het is wel veel DIY en als je het meisjesachtig wilt laten doe je toch roze details
Die bandshirts zijn wel dan zelf gemaakt(blanco shirt met afbeelding erop gestencild.
Als je het al gefrabriceerd in de winkel koopt, is het eigenlijk geen punk meer.
mijn tip:
www.attitubeholland.nl
daar vind je punk, gothic,skate egt alles wat ik leuk vind (op een paar dinegn na dan)
haha ik weet ook wel dat echte punk heel anders is, maar als je ‘meer’ punk wil zijn, ben je dus al niet punk en wil je gewoon een wat andere stijl. Misschien moet je eens plaatjes geven van wat je precies wil. Dan weten wij wat je bedoelt met ‘punk’
Skateschoenen, Vans
Donkere skinny
stoer shirtje ( zwart met iets erop kan wel van alles )
stud riem of stoere zwarte
Dat vind ik wel stoer/punk achtig, maar kzou gewoon gaan winkelen en dan zie je vast wel wat leuks
Large.nl of attidueholland.nl ofso xP
*www.attitudeholland.nl
en daar vind je ook mijn hoofd xD
Als ik jou was, zou ik meer voor de deathrock stijl gaan.
- verknipte hempjes
- zwart (kort) rokje
- panty’s met gaten en ladders erin
- leren jasje
- veel make-up
- puntlaarsjes of pixies
- en dan natuurlijk je haar touperen
met een skinny of veel sieraden
kijk bij de bluemoon in n’megen, daar hbe je allemaal shit … maar ook galajurken echt hele mooie…