pumpsproblem

ik heb een beetje een probleem,
ik ben ong. 1.72 lang maar ik wil wel heel graag hakken dragen, alleen dan steek ik overal zo bovenuit.
maar ik vind kleine niet echt mooi.
ik moet eigenlijk maar eens stoppen met groeien x]

Ja dus? Ik ben 1.78 en draag ook hakken.

Gewoon doen. Ik ken genoeg meisjes die rond 1.80 lang zijn en nog steeds super hoge hakken dragen :").

m’n vriendinnen zijn 1/2 tot 2 koppen kleiner x]
marjaa, zorg ik wel dat ze ook hakken kopen :")
alleen het lijkt wel of de mensheid steeds kleiner word… (of het ligt aan mij :") )

weetje hoe moooi het is als je zo lang bent! was ik maar zo lang. ben namelijk best klein.

Ik ben 1.77 en ik draag ook hakken.

Ik ook.

Ik ben 1m73 en draag ook vaak (eig bijne altijd) hakken. Net als jou vind ik kleintjes echt niet mooi, dus draag ik er tussen 8 en 12 cm. Gewoon dragen! Er zijn inderdaad veel meisjes die groter zijn en ze ook dragen!

gewoon doen! :grin:

gewoon dragen ik vind je niet overdreven groot hoor ik vind je eerder mooi lang. ik zou graag met je ruilen want ik ben maar 1,58 en mijn vriendinnen zijn net als jouw ook langer dus ik ben altijd de lilipeuter van de groep en daarom draag ik ook bijna altijd hoge hakken dat ik toch nog normaal lijk. Het is ook trouwens niet dat de mens steeds kleiner word eerder langer , vroeger was een lenge van 1,50 voor een vrouw heel normaal nu is dat al minstens 1,70.

Ik ben 1.80 en vind het ook moeilijk om de beslissing te nemen. Ik wil wel graag hakken, niet superhoge, maar gewoon iets van 5-7 cm. Maar 1. dan steek je er idd bovenuit en 2. mijn moeder vindt dat te hoog :S

me 2. (:

Ik ben 1.82 m lang, en heb 3 paar hakken van 8-10 cm (A).
Maakt me niet uit wat ze ervan vinden, IK vind ze leuk, en ik draag ze daarom ook… Ook op school ;d.

Als JIJ ze leuk vindt, gewoon doen! Zij hoeven niet te beslissen wat jij wil dragen.

Meisje uit mijn klas op de middelbare school was 1,83 meter en die droeg ook gewoon hakken.

dankjullie voor reacties, kga het denk ik doen :grinning:
alleen me moeder was het er eerst niet mee eens want ze denkt dat ik er niet op kan lopen.
mijn argument: als ik ze niet mag leer ik er nooit op lopen :")

Gewoon doen :slightly_smiling_face:

Doe het gewoon! :slightly_smiling_face:
Maakt niet uit dat je dan heel lang bent. Kan ook heel mooi zijn. (:
Ik ben zelf heel klein en ik ben ‘jaloers’ op je probleem.

moddelen zijn rond dat lengte ook en ze dragen van die high heels ik draag ook high heels maar ben ongeveer 1.65 ik zou het gewoon doen als jij je op je gemak voelt moet je het doen (:

1.72 is toch niet lang, ik ben ook zo ‘lang’ ik vind mezelf een ontzettend gemiddelde lengte, tenminste, ik steek er niet echt bovenuit ofzo dus misschien wonen hier gewoon lange mensen haha xD.

doen als jij je er prettig bij voelt, anders niet.

1.72 is gewoon 'n normale lengte?