Pumps?

Oke, dus ik heb met mijn friends afgesproken dat wel allemaal hakken aan doen op zo’n vierinng van school. dus ik heb vanmiddag samen met mijn bff hakken naja, pumps gekocht in een gekke bui :open_mouth: en ik kan daar echt niet op lopen haha. iemand tips om een beetje normaal op pumps te kunnen lopen? :angel:

oefenen! in huis aan doen elke dag als je terug komt van school! wanneer iets die viering?

oefenen, oefenen, oefenen

Volgende week donderdag

nou dan heb je nog genoeg tijd om te oefenen en ze in te lopen! :slightly_smiling_face: succes!

In het begin vond ik het veel lekkerder lopen met m’n armen over elkaar aha. enn m, niet teveel met je kont schudden, schouders omhoog, en gewoon kijken hoe je loopt. en dan gewoon inlopen :slightly_smiling_face:

ty haha.

Is echt al zo vaak een topic over gemaakt…maar goed…je moet vooral vanuit je heupen bewegen niet benen…op platform heels is dit ook veel makkelijker dus ik weet niet of de joue een platform hebben…en loop gewoon zelfverzekerd…en wat ook vaak word gezegd is oefenen! :slightly_smiling_face:

wtf je bent 11? :’) ik zou zeggen hou lekker je platte schoenen aan, haha. goed om je rug te verneuken op die leeftijd.

Okee, heb jij ooit van lol gehoord? het is 1 keer oke :S

neeeeeeee ben je 11? hoe hoog zijn die hakken dan?

Oké, ik zal maar gewoon normaal antwoord geven. Help je moeder en ga stofzuigen, schoonmaken op die dingen. Hoe hoog zijn ze?

jeeej wat een lol ik heb hakken aan :’) maar goed 1 keer dat gaat nog maar naar mijn mening ben je er echt veel te jong voor.

Als ze toch hakken aan wil mag ze dat toch lekker doen,wat maakt haar leeftijd nou uit, we hebben allemaal wel een periode in ons leven dat we een bepaald iets gaan leren ontdekken en graag willen doen, als het voor haar hakken is en het moment is nu,lekker laten doen :wink:

Nou eigenlijk zijn ze gwn hoe hoog pumps zijn zo’n 8 a negen centimeter. maar 1 dag is toch niet zo erg. doe niet zo hysterisch.

Ik zeg, succes.

voor iemand van 11 jaar hoor daar nog niet mee bezig te zijn.

^inderdaad.

Oke in 2011 is normale hakhoogte niet lager dan 12cm :slightly_smiling_face: maar een dag kan wel ja…maar je bent idd nog jong meid…

Zorg dat je eerst je hak neerzet, dan je tenen!
Op youtube zijn ook ‘tutorials’ en tips te vinden.

Hou het idd bij speciale gelegenheden, als je ze vaak draagt kunnen je voeten, knieen en rug vergroeien.