pumps

Hee,

ik heb deze pumps gekregen van een vriendin, ik vind ze wel leuk, maar niet super.
Ik hou namelijk meer van simpele zwarte pumps of peep toe, gladiator pumps. Maar dit ben ik niet gewend.
Toch wil ik ze wel een keer aandoen, maar ik heb echt geen idee hoe.
Met een legging/panty lijken mijn voeten namelijk ongelofelijk groot in deze schoenen.

http://www.vanharen.nl/site/images/963232_pg.jpg

en ja ik weet dat veel mensen ze hier lelijk vinden, maar ik wil gewoon even weten hoe ik ze kan dragen.

doe het dan met een donkere skinny? beetje stoer shirtje er op, of een leuk jasje of mooie blazer, en klaar is kees. is toch niet zo lastig?

Ik ben 11 jaar, daarom heb ik geen verstand van schoenen met hakken, want ik draag dat nooit, maar ik vind je schoenen wel nice hoor. o: Dit is geen slijm actie of whatever, maar als ik jou was zou ik dragen met strakke skinny, en euhm… dan gewoon een mini jurkje met zo’n vestje. =3 Je armen bloot met accesoires voor om je armen… bijvoorbeeld een horloge of ketting?

Met ketting bedoel ik armband, want een ketting om je arm doen lijkt me lastig.

Zoals WANTEDx zei, donkere skinny en stoer shirt etc.
beetje stoer houden, niet te girly want dan vind ik het niet mooi.;p
voor de rest zij het wel leuke schoenen hoor!

Oh ik heb zulke, haha.
Even denken waaronder ik hem heb gedragen:
Een donkere jeanslegging met daarop een vrouwelijk tuniekje(wit met wat roze en paarstinten erdoor) en daarover een zwarte blazer.

Onder mijn destroyed jeans. Met daarop een zwart singlet en tada weer mijn zwarte blazer. (Heb dat ding vrij vaak aan, eigenlijk):stuck_out_tongue:

Tja, ze kunnen eigenlijk altijd wel onder een jeans(legging) met daarop iets wat vrouwelijkers en dan een blazer of een cardigan. Ik vind ze alleen absoluut niet onder rokjes en jurkjes passen.

dooooooooh zo lelijk
uhm, onder een zwarte of donkerblauwe skinny en dan een zwart-witgestreept shirt en een lange ketting.

Legging erop!