Pumps problemen.

Hallo meiden,

ik heb dus een probleem met pumps.
Nou ik ben 13 jaar en heb maat 35, en als ik pumps wil kopen dan zijn het altijd weer te groot voor mij, want bij pumps begint de maat vaak vanaf 36 en dat is weer te groot, ik heb al zo’n zooltje geprobeert en zo’n plakkertje ofzo maar het werkt gewoon niet,
dus ik wil vragen of jullie schoenenwinkels kennen waar pumps zijn wat begint vanaf een kleine maat zoals 34/35

en dat geldt ook bij ballerina’s.

misschien in kringloopwinkels… Vroeger maakten ze namelijk pumps in kleinere maatjes.

Wat een ramp als je op je 13e geen pumps kan dragen.
Wacht gewoon tot je ouder bent.

Geen idee. Ik moet er denk ik dan ff kijken, als er leuke zijn .
En hopelijk is er inderdaad een kleine maat :grinning:

Het is niet alleen pumps ik was vergeten er bij te zetten: Dat ballerina’s ook steeds van mijn voeten glijden, want ik had eentje in maat 36 gekocht maar die gleed dus uit mijn voeten, eerst niet maar de laatste tijd wel en ook zo bij andere ballerina’s.
en bij maat 35 zijn er weer niet leuke schoenen

In de Sacha hebben ze kleine.

Toen ik 13 was had ik nog nooit van pumps gehoord.

Logisch dat er geen pumps in maat 35 zijn. Kinderen (die die maat over het algemeen hebben) dragen namelijk nog geen pumps…
Maar als ik die maat zou hebben, zou ik het wel vervelend vinden. Maarja, ik kan je dus niet helpen.

Maat 35 is ook nog een kindermaatje, en die kleine kindertjes gaan niet op pumps lopen.
Het is toch niet zo’n probleem om te wachten tot je wat ouder bent?
Want om op je 13e al pumps te dragen…

ja, maar misschien groeien d’r voeten niet meer? Dan heeft ze later nog steeds maat 35.
Mijn voeten zijn namelijk na m’n 11/12e ook niet meer gegroeid.

Oke het hoeft niet perse pumps te zijn maar ook ballerina’s.
in de winkels als ik naar ballerina’s kijk van maat 35 zijn het weer niet leuke

Ja kijk dat is mijn probleem want bij mij groeien ze sinds die leeftijd ook niet meer. :grinning:

Er zijn altijd nog van die opvul kussentjes te koop, als ze niet meer zouden groeien.
Maar bij de meeste groeien de voeten wel gewoon door.

Bij Cinderella beginnen sommige schoenen al vanaf maat 34/35! En anders naar een speciaalzaak.

En trouwens, ik had op mijn 13e ook nog maar nét maat 36, ik kan me herinneren dat ik altijd keuze had uit één paar ballerina’s die wel pasten en dat ik dat echt verschrikkelijk vond. Nu heb ik gelukkig maat 36-37, maar mijn voeten zijn wel uitgegroeid…

geen ideee waar ej dat kan krijgen, ik heb zelf maat 41 :stuck_out_tongue:

Maat 35 is geen kindermaatje want mijn moeder heeft namelijk die maat. (: Ik vind je iig best jong om al pumps te dragen, dus daar kan je best mee wachten. Voor ballerina’s moet je verder in andere winkels gaan kijken, ga niet noodzakelijk naar de bekende merken (lees: H&M, ZARA, Brantano, …), maar ga naar kleine winkeltjes in de leuke winkelstraatjes. Daar zijn vaak leuke schoenen in allerlei maten. Vaak is het ook zo dat maten verschillen en misschien zal een 36 je wel passen, verder kan ik je niet helpen.

Ok thanks, ik zal nog wel wat kijken als ik leuke schoenen kan vinden, en bij pumps ga ik niet gelijk met torenhoge hakken beginnen maar met wat kleinere hakken als ik het kan vinden, ben zelf ook wel erg kort :stuck_out_tongue: dus ik zie wel.

dat is iritant ja! ik ken ook een meisje die is 14 of 15 ofzo en die heeft ook maar 35 of 34 weetniet precies en die kan ook heel moeilijk schoenen aankomen, maar ze heeft wel hakken! bij van haren had ze ooit sleehakken gekocht, misschien kun je daar kijken!

waarom loopt iedereen te zeiken: ‘‘waarom op je 13e al pumps dragen?’’ pumps hoeven niet persé heel erg hoog te zijn ofzo, en er zijn genoeg dertienjarige die op pumps lopen.

indd wel heel erg kut van je maat 35, vintage misschien ?

Tsja, dan moet je nog even wachten hea.