pumps probleem

Haay!

Ik heb hele vette pumps, en ik heb maat 36.
Maar mn ene voet is groter dan de andere!:open_mouth: (Ik weet het het heel raar)Maar als ik dan loop, valt m’n linkervoet eruit:S
Heeft iemand dit ook? En hoe kan ik dat opvullen?x

Misschien de teen opvullen? Of als je peeptoes hebt aan de achterkant zo’n gel pleister plakken

waar kan je dat dan halen? En hoe duur is dat?

Zo’n pleister? Bij de Etos of Kruidvat ofzo, is iets van 5 euro voor 5 pleisters. Best duur… Kweet niet of 't werkt hoor, lijkt me wel.

Je kan idd van die soort van kussentjes aan de achterkant plakken, ik heb van die anti-slip dingen.
alleen heb ik weer scheve voeten waardoor ik ze godverdomme niet aan kan xD

Ik heb juist hetzelfde :astonished:

ook maat 36 en mijn linkervoet een ixiepixie groter .

meestal koop ik mijn pumps dan juist op het randje van te klein voor de te grote voet (wow, dat klinkt raar!)
dan zit ie normaal voor de andere, en voor die ene voet, de pump een beetje uitlopen(thuis) met een kous XD

Een gelkussentje erin ?

ja dat doe ik ook!
1 voet 37, 1 voet 37,5.
en ik koop altijd 37 van pumps, en dan loopt die ene gewoon uit en dan past het wel.
(dichte schoenen kan ik nog soms 38 aan, want daar stap je minder uit, of 37,5 >> Lang leve All Stars)

Ik plak gewoon een paar pleisters, normale, in mn hak…

Anti-slipplakkers. Kan je bij de schoenenwinkel halen, mss ook wel bij de |Trekpleister ofzo.

of een zooltje is de ene schoen ?

je kan bij de schoenewinkels ( geen schgoenreus of scapino)
kan je van die kleine kussentjes kpen die je voorin je schoen legt onder je tenen, je voelt het niet maar ze houden je voet in de schoen, gebruiken ik en mijn moeder ook altijd!

ik heb dat probleem dus áltijd met pumps zonder bandje dat die me altijd aan de achterkant uitvallen. Nu heb ik dan ook maar 1 paar pumps sinds een maand, dus ben nog niet zo thuis in het er op lopen, maar horen pumps dan erg strak te zitten? Of moeten ze wel gewoon lekker zitten?

Normaal heb ik maat 41 en ik koop nu al maat 40 in pumps. Maargoed, helpen die gelkussentjes ook als je ze op je hak legt? Blijft mijn voet dan wel gewoon zitten?