Pumps of sneakers?

Wat kies jij?
  • Pumps
  • Sneakers

0 stemmers

Wat vinden jullie fijner zitten/ mooier/ dragen jullie het meest?
Pumps of sneakers?

pumps is mooier, zit soms fijner voel me veel vrouwlijker.
maar sneakers draag ik meer, hou het er langer op vol en ik wordt anders zo lang bij mn kleine vriendinnetjes haha.

In pumps voel ik me beter, mooier en zelfverzekerder en sneakers draag ik meer als het niet anders kan ^^

Sneakers zitten lekkerder maar op pumps voel ik me zekerder en net wat fijner.

Ik draag altijd sneakers
behalve in de zomer dan draag ik birkenstocks ofzo ;p

Sneakers staan mij niet.
Omdat ik ook niet zo’n kleding stijl heb.
Dus voor mij; PUMPS!

tussen die 2 liever sneakers…
want ik vind mezelf al lang genoeg… en ik kan dr voor geen meter op lopen, heb ik te zwakke enkels voor

Hmmm, geen van beide?
Ik heb wel sneakers, maar niet veel aan ofzo.

Sneakers → All Stars.

Sneakers, zijn gewoon leuker vaak en ik vind mezelf te lang met hakken.

[b]Weetje!
Ik denk dat (bijna) iedereen pumps mooier vind!
Als ik pumps draag vind ik mezelf een stuk vrouwlijker en kom je op een jongen ook elegant over.
En zelf heb ik geen last van het hoogte probleem, ik ben niet zo groot :slightly_smiling_face:
Sneakers zijn ook gewoon lekker en kunnen ook echt super HOT zijn hoor!
Ik heb bijv knalgele sneakers en dat staat super leuk met mijn gele topje enzo…
Dus, tja… moeilijke vraag dit!
Maar ik denk dat ik toch voor de Sneakers ga, iedereen kan er langer op lopen en het kan ook stylish zijn! :slightly_smiling_face:

xx![/b]

Ik kan niet op pumps lopen en dan ben ik een dikke reus met mijn lengte man. Al mijn vrienden zijn onderhand 1.60 en ik voel mezelf net zes kilometer als ik op pumps loop.
Dus daarom zeg ik lekker sneakers.

Sneakers/
All Stars of Vans

Op gala’s ging ik zelfs op vans ;$

haha :grinning_face_with_smiling_eyes:

Tja, ik ben niet heel groot (1.68) en ik vind het wel fijn om op pumps te lopen, maar aan de andere kant draag ik ze niet vaak en sneakers zijn veel fijner omdat je dan tenminste zeker weet dat je heel thuis komt :wink:

Dan ga ik toch voor pumps, denk ik.
Al draag ik op school toch vaker sneakers.
Wij hebben een enorm gladde vloer op school, en het staat zo oncharmant als je steeds naar voren of achteren glijd met je hakken. xD
Maar verder loop ik altijd op pumps. ^^
Ik ben maar 1,58m, dus hoge hakken zijn een must!

Dikke respect voor jou! :’).

Pumps. Ik vind ze mooier + ik draag ze heel vaak. (Ik draag bijna nooit sneakers.) Sneakers zitten alleen wel lekekrder maarja… Op pumps vind ik míjzelf ook mooier. ^^

Ik draag het liefste pumps, behalve in de winter want dan is het echt wel te koud in school… dan loop ik gewoon op platte laarsjes oid.:slightly_smiling_face:

Ik draag het liefst hakken, ik ben best klein en heb de nodige vormen en ik vind me op sneakers snel zo lomp. Ik heb wel de nodige All Stars en Adidas, maar daar blijft het bij. Ik vind sneakers verder wel heel mooi.