pumps... maar mijn moeder vind het niks.

ik heb vandaag pumps gekocht en ik vind ze super mooi! ik kan er al aardig op lopen alleen ze waren 40,- wat niet heel veel is maar wel als je het zelf moet betalen. mijn moeder vind het niks… en nu twijfel ik heel erg of ik ze moet houden… wat vinden jullie?

Als je ze heel mooi vind moet je ze houden, maar je moet je ook afvragen of je het vaak gaat dragen :slightly_smiling_face:

jaa… dat doe ik dus ook en ik weet het echt niet! maar ik ben ook zo bang dat ik straks vette spijt krijg… ooooh zoo lastig! hahaha maar bedankt voor je advies

tjaah, jij gaat ze dragen en niet je moeder?

Heb je een foto/link?

waarom vind je moeder ze niet leuk?

Gewoon aan doen. Je moeder went er vanzelf wel aan.

mijn moeder vindt hakken ook niks… ze vindt het onpraktisch en ziet me liever op bergbeklimschoenen of therapeutische sandalen gaan ofzo. En tja, als je dan naar buiten gaat met je nieuwe paar, en je hoopt een blik van ‘mooi, staat je leuk!’ en je krijgt eigenlijk een frons, dan heb je idd geen zin meer om op je hakken te gaan :'D maar als jij ze mooi vind, dan moet je ze gewoon dragen! Je gaat waarschijnlijk nog de rest van je leven hakken gaan dragen, might as well get used to it.

Post anders eens een foto?

En ik denk dat het typisch iets voor moeders is, dat ze pumps maar niets vinden. Als jij je er zeker in voelt en ze mooi vindt: gewoon dragen! :slightly_smiling_face:

Ach, als jij ze mooi vind. Uiteindelijk ben jij de geen die ze draagt!
Houden dus.

ik zal het gewoon doen hoor, maar hoe oud ben je?

lekker houden & dragen! als JIJ ze mooi vind :grinning:
kan je trouwens een foto plaatsen? ik ben nu wel heel erg benieuwd hihi

Ik zou ze houden, 't ligt er natuurlijk aan hoe oud je bent want op je 12/13e op pumps is best wel jong. Maar je moeder is jou niet en jij vind ook wel 'ns iets van je moeder niet leuk neem ik aan :slightly_smiling_face:

volgens haar profiel is ze 15. Ik vind het wel kunnen hoor, maar draag het niet om je moeder te ‘negeren’, draag het omdat je het zelf écht mooi vindt.

fotoooo?

Als je ze zelf mooi vindt, zou ik ze gewoon houden. Er zijn altijd wel mensen die er niks aan vinden (dit keer je moeder), maar ook mensen die ze net als jij ook heel leuk vinden!

aandoen! Je eerste paar hakken is toch leuk;)!
Je moeder moet gewoon wennen dat je van meisje naar een dame aan het veranderen bent, en je kan za aan naar feestjes, met kerst,gala, diplomauitrijking,
Heb je foto?

Heb je misschien een foto?

Ken ik helemaal, ik ben dol op hakken en mijn moeder vind het vreselijk.
gewoon een beetje afwisselen, de ene keer hakken dragen de andere keer platte schoenen.
ik zou ze gewoon houden, zoals je zelf al zegt vind je ze heel mooi.