pumps/laarsjes maar wat erbij?

hoihoi :slightly_smiling_face:

ik heb net pumps/ laarsjes gekocht maar bedenk me zonet dat ik eigenlijk geen idee heb wat ik erboven moet dragen :stuck_out_tongue:

misschien jullie ideetjes?

http://i32.tinypic.com/2yzlq9v.jpg

x

is het een miskoop?
breng ze dan terug?

niet echt een miskoop ofzo maar weet even niet wat erbij moet :stuck_out_tongue:

ehm, een skinnyjeans, een wat langer shirtje erboven is wel mooi vind ik, en het hoeft niet persee heel strak te zitten, een beetje wijd en lang staat er denk ik wel mooi bij, en dan die shoes! leuke schoenen! :grinning:

(donkere) skinny jeans
beetje doorschijnend wit t-shirt (die je nu overal ziet, zegmaar)
en lekker veel sieraden (ik zie niet goed welke kleur die studs op de laars zijn, goud of zilver of brons-achtig? maar ik vind persoonlijk mooier als je de sieraden in diezelfde kleur doet :wink: )

Ooh die zijn mooi, Balenciaga look-a-likes:)
Wat hierboven staat is leuk!

aah dankjullie wel :slightly_smiling_face: de studs zijn zilver kleurig
zou het met een rokje ook kunnen of dat niet?
vind het zo zwart worden met een panty of legging…

een rokje zonder panty of legging eronder bedoel je?
hmm. dan heb je wel grote kans dat het beetje “hoerig” eruit gaat zien, denk ik

nee wel met iets eronder hoor! heb het figuur er niet voor om rokje zonder legging of panty te dragen :stuck_out_tongue: maar bedoel gewoon een panty of legging die gewoon helemaal tot de enkel, dus dat je geen huid ziet zegmaar…

Neee je moet dan geen huid meer zien, dan vallen je schoentjes juist meer op!
En inderdaad ben het eens met XDnNoon, met zo’n wit doorschijnend hemd/shirtje is het wel heel leuk! Goodluck!!

haha nee idd!! aah tis lastig, zijn zulke leuke schoenen maar wil t niet ‘hoerig’ combineren

Waar heb je die gekocht? Ze zijn beautiful!

Leuke schoentjes (:

dankjewel :slightly_smiling_face: ze zijn van de van haren :slightly_smiling_face: waren nu voor ¤40,- nieuwe collectie

zijn ze groen, of zwart?

ze zijn zwart :slightly_smiling_face:

Skinny jeans, wit tshirt evt. met grijze streepjes ofzo en een zwarte cardigan?

Hahahaha, wat grappig.
Die had ik gister ook in mn handen - wil ze ook kopen, maar zat ook te denken wat erbij zou passen.
Ik denk dat ik hem zou dragen met een strakke broek met scheuren, wit shirtje, zwart vestje met pofmouwen en een paar kettingen…

haha ja leuk :stuck_out_tongue:
zijn super leuke laarsjes maar ga ze denk ik toch terug brengen morgen…

die zijn echt leuk.