Pumps H&M

Niet echt een miskoop want ik wil ze nog gaan kopen. maar voordat ik het doe wil ik weten wat jullie ideeën zijn van hoe ik het zou kunnen combineren.

http://i38.tinypic.com/347jznm.jpg

oke , dit kan best wel onder veel . niet zo moeilijk dus .

zowat bij alles?

Dat dacht ik ook al.

Ookal heb je ze nog niet gekocht… Als je ze koopt: Dan kan dit toch geen miskoop worden?
Kom op, gewone zwarte kleur… Pump en peeptoe… Nja ik vind het geen miskoop en dat kan het ook niet worden :"-)

Nou ja echt alles? Ik heb bijvoorbeeld een fuchsia jurkje ‘Audrey Hepburn’ wat best wel ‘tuttig’ is. Word het met die schoenen dan niet te?

Kan je misschien een foto van dat jurkje plaatsen?

http://i38.tinypic.com/6ollz4.jpg

Deze maar dan in fuchsia en 5 cm langer.
Hier lijkt het trouwens net t-shirt stof maar het is een dikke stugge stof.

Als je alleen één jurkje kunt bedenken waarmee je het niet wilt combineren hoef je hier toch geen topic voor aan te maken, ik bedoel het zijn gewoon zwarte pumps? :3

Nee klopt, maar ik heb best wel veel van dat soort kleren die een beetje ‘tuttig’ zijn. En als ik er laarzen of gympen onder doe is het wel leuk maar ik weet niet of het te tuttig word als ik er die pumps onder doe.

pumps onder een jurkje zijn juist leuk ?

Ik vind ze heel leuk.
Maar ik heb verder niet echt tips ofzo…
Ik denk niet dat het te snel te tuttig wordt hoor ;p

Zwarte pumps zijn één van de makkelijkste schoenen?

kan echt bij alles! je kan er een panty of maillot in doen met een leuke jurk/rok/taillerok, maar t kan ook prima onder een skinny jeans, maar dan zou ik er panty sokjes in doen, ! vanwege de kou, omdat het peeptoe’s zijn!

Ik vind het leuk!
Ik zie zo veel mensen bij ons op school lopen met een jurkje met pumps, kan dus heel goed.(:

Haha bedankt allemaal! Ik zag iemand ze dragen in de stad en ik ben echt verliefd op die schoenen dus heb ze besteld. Ik hoop dat jullie gelijk hebben en dat het echt makkelijk te combineren is :slightly_smiling_face:

Als ze jij ze toch tuttig vindt onder een jurkje, draag je ze toch op een broek? Ik weet zeker dat dat heel leuk staat!
En sowieso zijn het hele leuke pumps.

Verkoop ze aan mij , ik vind ze supermooi en heb wel een idee’tje in mijn hoofd (a)