pumps doen pijn!

Heeeeeey,
Altijd als ik pumps aandoe krijg ik blaren op mijn hiel.
Zijn er hier mss nog meiden met dat probleem? Wat kan ik hier tegen doen? Soms plak ik wel eens pleisters op voorhand maar die gaan er meestal af doordat ik stap…

thx!!!

Geen pumps meer dragen?

dat kan ik natuurlijk doen
maar ik wil het liefst een andere oplossing
:sunglasses:

wat is je hiel ookalweer. xD

Hielkussentjes!

idd, gewoon te koop bij de etos en kruitvat enzo :slightly_smiling_face:

of een plijster? als dat blijft zitten op je hiel tenminste.

blijven door gaan , totdat het vanzelf weggaat

zijn het je 1e pumps? of ligt het gewwon aan die pumps.

met pleisters ofzo

Als je je hiel al kapot hebt: Blaarpleister op je heil plakken, die van compeed zijn vet goed.
En om het te voorkomen kan je bij de schoenmaker/schoenenwinkels van die plakkertjes kopen om bij de hiel van de schoen te doen, helpt supergoed!

Pleisters werken niet erg goed hoor. Meestal loop je die eraf of gaat de pijn door je hiel heen, omdat het van erg dun materiaal is gemaakt. Hiel kussentjes zoals er wordt gezegd werkt wel prima. Maar als ik je een tip mag geven, gebruik dan kussentjes van een soort gel, die kan je kopen bij o.a. een schoenmaker. Als je stoffen neemt zit er meestal een verhoging van wat harder materiaal onder en dat doet echt heel erg pijn na een tijdje en daar kan je dan ook weer blaren door krijgen.

x

Je kan gebruik maken van Compeed, soort gelkussentjes die je op je hielen plakt. Naar mijn mening werken ze supergoed. Je kan ze bij de drogist halen 5stuks voor ¤5,- :slightly_smiling_face:

Idd, Compeed Blarenpleisters. Zijn een soort doorzichtige gelkussentjes. Die zijn echt heel fijn en je ziet ze niet… en ze blijven een paar dagen zitten, terwijl je er gewoon mee kan douchen.

Gewoon doorlopen, ookal bloed je als een gek.
Najah, dat doe je als je zo eigenwijs bent als ik.
Maar eerlijk is eerlijk; ik kan nu wel op pumps lopen.

ik heb het bij bijna alle pumps en ballerina’s dus het ligt waarschijnlijk wel aan mijn voet

:relieved:

jaa dat heb ik ook vaak
daarom moet je dus niet van die harde nepleren pumps bijv kopen, maar beetje van n buigbaardere stof
en hielkussentjes helpen idd!
en ik heb ook nog een paar zolen altijd in mn pumps zodat mn voet niet zo heen en weer beweegt (en dus langs het randje schraapt waardoor je blaren krijgt enzo)
helpt ook :pensive:

compeed.

Je kent die reclame toch wel?!!

Pff, dat heb ik ook altijd! Gebruik meestal pleisters, maar misschien zijn die dingen van Compeed ook wel handig.

Als ze van leer zijn, kan je ze laten uitkloppen. Hierdoor wordt de hak wat zachter en minder pijnlijk.
Het kan ook zijn dat het gewoon het verkeerde model is en dat je een ander moet kopen =]

Compeed blaren pleisters! Die helpen heeeel goed

Ik heb bij alle nieuwe schoenen die ik heb de eerste 2 keer dat ik ze draag pijn
mar daarna niet meer
dus gewoon ff doorbijten totdat je voet eraan is gewend?