Pumps blijft niet goed zitten.

ik heb hele tijd geleden pumps gekocht.
Alleen de linker blijft niet goed zitten en valt half uit als ik loop terwijl de rechter wel blijf zitten.

Iemand een tip waardoor hij wel blijft zitten?
Het is niet dat ik een maat te groot heb gekocht het is gewoon mijn maat…

was het de pas schoen in de winkel? kan zijn dat ie een beetje uitgelopen is door anderen?

Een prop wcpapier in de neus van je schoen doen.

een schoenzooltje in doen voor in de voorkant die kan je kopen in de schoen winkels dacht ik zo…

watten:P kan wel pijnlijk zijn na een tijdje…

bij de scapino kun je zo’n zooltje kopen speciaal voor je hak ( zegmaar de achterkant van je voet xd)
Had zelf ook hakken waarmee ik met mn linkerpoot ook eruit glipte, en heb nu dus zo’n zooltje gekocht en nu zit ik er goed in, een echte aanrader ; ) !

Je kunt er ook zo’n verdikking achterin plakken.
Ik weet niet hoe het heet maar dat plak je aan de achterkant van je schoen en dan schuif je niet steeds weg zodat die uitvalt.
Krijg je overal, bij de ban haren koop ik ze altijd.

bij mij werken die plak dingen niet?:stuck_out_tongue: helpt echt niks…

^^^ja die dingen bedoel ik echt handig!

Okay! hoe duur zijn ze en hoelang gaan ze mee?

oeeh die dingen lijken me ook handig (:
zit met hetzelfde probleem,
en kun je die ook in kruidvat ofzo iets kopen?
want ik heb niet echt een van haren of scapino in de buurt zitten :blush:

Je titel klopt niet, of zie ik het verkeerd?
Leg er een zooltje in?

in het begin werkt dat ook bij mij die plak dingen maar na een tijdje te stappen ga je ervan zweten en glij je er weer vanaf waardoor je weer terug bij af bent…

ja, die heb ik ook bij 1 paar schoenen
werken echt super, bij mij iig!

Daar heb ik ook last van, maar dat komt omdat ik smalle voeten heb. Bijna alle pumps vallen bij mij uit. Misschien een zooltje proberen?

ze zijn 1.50 euro, en ze gaan echt lang mee heb ze deze zomer gekocht en ze zijn nog steeds niet kapot ofzoo…ligt er natuurlijk ook aan hoe vaak je je schoenen draagt, maar ze blijven echt lang zitten ; )

ik heb dat ook met alle pumps.
Echt vervelend is dat, ik heb ook wel smalle voeten maar mijn vriendin heeft nog smallere en die heeft er geen last van :s
zooltjes en plakdingen helpen geen reet :frowning_face:

Je hebt gelkussens die je in je schoen(pump) kan leggen waardoor ie goed blijft zitten.
Van de week nog gezien bij Piet Kerkhof.