Pump voor Pink Ribbon

Ik kwam dit tegen en ik vind de schoenen echt mooi en het is ook nog is voor een goed doel!:slight_smile: Niet dat jullie er veel aan hebben maar wilde het toch even showen op girlscene, misschien dat er een paar hier zijn die misschien ook wel de exclusieve pump willen hebben! Ik vind het namelijk zelf echt een hele goede actie.

http://i33.tinypic.com/r2vvxj.jpg

[i]Wie een paar Manfield for Pink Ribbon pumps wil bemachtigen, moet 5 oktober snel één van de 69 Manfield vestigingen binnen rennen, want de pump heeft een beperkte oplage en wordt maar één keer uitgebracht. Het designteam van Manfield heeft speciaal voor Pink Ribbon een super stylish pump ontwikkeld waarvan de opbrengst naar het goede doel gaat. Dus lak je tenen roze, verwen jezelf met deze limited edition pump en zet je voeten in voor Pink Ribbon! In november wil Manfield 25.000 euro doneren.

Schoenenketen Manfield steunt de stichting met acties op de winkelvloer en met de verkoop van een exclusief voor Pink Ribbon ontworpen schoen ter waarde van ¤99.95. Naast de opbrengst van de pumps wordt van elk verkocht paar schoenen ¤1 opzij gelegd voor Pink Ribbon totdat het bedrag van ¤25.000 is bereikt.

Zet je voeten in voor Pink Ribbon!

Aandacht voor borstkanker
De schoenenketen wil graag haar klanten door deze acties bewust maken van borstkanker en steunt de Stichting Pink Ribbon bij het realiseren van haar doelen: het aantal mensen dat borstkanker krijgt verminderen, vroege diagnose stimuleren en de zorg voor de borstkankerpatiënten en haar omgeving verbeteren. [/i]

Ik vind ze echt supermooi! Wel duur, en dr gaat dan maar 1 euro naar het goede doel? Beetje weinig. :open_mouth: In totaal wel veel natuurlijk, maar toch.

wauw.

als die zool niet onder die neus zou zitten zeg maar,
zou ik het een super mooie schoen vinden! ;p

nu vind ik het iets minder (a)

Ik vind ze eigenlijk niet mooi

wel lullig als ze honderd euro zijn en dan maar een euro naar pink Ribbon gaat, echt lullig xd.

Het staat er misschien een tikkeltje onduidelijk, maar het staat er wel:
De totale opbrengst van de schoenen gaat ook naar Pink Ribbon. Daarnaast (dus daar bovenop) geeft manfield nog 1 euro per verkocht paar extra aan pink ribbon.

Ik vind de zool daaronder ook niet zo mooi. Verder wel echt een tof initiatief!

Klopt, zonder zool waren ze nóg mooier!!

ja die plateau(?) is inderdaad huge,
maar toch vind ik ze mooi.
ze hadden de plateau beter ‘onzichtbaar’ kunnen maken zegmaaar.

waaauw, ze zijn wel mooi (: o:
woow 1 euro vind ik best wel weinig hoor.
maarja
ik ga ze niet kopen want ;

• ze zijn best duur
  • ik ben niet echt een -uuhm hoe zeg je dat?- “hakkenmens” (?) .

Ik vind het pink-ribbon gedeelte niet mooi haha, dus die roze strik
die plateauzool vind ik juist heel vet :grinning:

vind schoen idd niet zo mooi. maar zeker goede actie!

ik vind ze erg mooi, heel misschien ga ik ze wel halen…

Wauw hij is mooi! Goed doel!

maar 1 euro?
ik wil ze wel maar die winkels zijn er niet in Be, geloof ik.
heb veel pink ribbon stuff, zou wel leuk zijn alsk die schoene zou kunnen bemachtigen.

Omg ik vind ze echt heaven! <333333

ziet er wel mooi uit !

Jongens, wel goed lezen he.

NAAST DE OPBRENGST VAN DE PUMPS, gaat er 1 euro naar Pink Ribbon. Dus Pink Ribbon krijgt de opbrengst van de pumps, en Manfield geeft voor elk paar dat ze verkopen nog 1 Euro extra.

wooh die pumps zijn wel leuk, en t is ook een heel goed doel
maar ik heb geen 100euro over voor pumps xD

Ze hadden ook een leuke armband van pr, stond in de gids alleen heeft mn vader die weggegooit