Pull&bear

Ik heb net even hun site bezocht en zo te zien wel leuke kleren. Nu ben ik vooral benieuwd naar de jeansbroeken. Heeft iemand ervaring ? En welke maten hebben ze ? Hebben ze daar grote lengtematen want ik zoek lengtemaat 34 of langer met ook een kleine waist.

Ik heb er geen ervaring mee

weet iemand hoe de schoenen bij Pull and Bear vallen?

geen idee maar je kan ook naar een winkel van Pull & Bear gaan om het te passen. voor zover ik weet zit er een in Rotterdam en een in Den Haag :slightly_smiling_face:

Ik heb broeken van de P&B en dat zijn mijn favoriete de maten zijn 36/38/… ik heb er wel een maat groter in genomen, normaal neem ik altijd 36 of soms 34, en nu heb ik 38, ze zijn ook heel erg smal, zoals ik dus wil :slightly_smiling_face:

Gewoon normaal.

Er zit er een in Tilburg :slightly_smiling_face:

^Jup, een best grote. Ze zijn vaak wel ontzettend langzaam aan de kassa vind ik, echt irritant.

Het ligt eraan welk model jeans je koopt, ik heb die superlekkere skinny’s van 26 euro (in 4 kleuren!) en deze zitten echt perfect. Ze zijn voor mij lang genoeg, ik ben 1.81

Maar dat gaat dus alleen om dit model: http://www.pullandbear.co…/pullandbear/29022/JEANS#/422897/COLOURED JEGGINGS

zo’n leuke jurk daar vandaan! Kan zo snel even geen plaatje vinden :slightly_smiling_face: