Pukkeltjes op bovenarmen nu naar onderarmen?

Hoi, ik heb al best lang last van pukkeltjes op m’n bovenarmen, er zijn wel meer mensen die dat hebben. Mijn hele arm zit dan altijd vol, en ik knijp ze ook uit, slecht! Gelukkig zit er dan nog kleding enzo overheen, maar nu begint het opeens ook te komen op m’n onderarmen… Weet iemand wat hier tegen werkt?

ik heb het zelf ook…
ik weet niet hoe het kan dat je het ook krijgt op je onderarm,
maar je krijgt die bultjes doordat je huid zich te langzaam vernieuwd, dus dan hopen de dode huidcellen. ik heb van de huisarts een zalfje gekregen zodat mijn huid zich sneller vernieuwd C= werkt echt goed ^^ salicylzuur 6%

ik ben nu mijn arm aan het insmeren xD

up, ik heb er ook last van.
en ik zou niet weten hoe het komt dat het nu ook op je onderarmen zit… ;s

ik heb het ook op mn bovenarmen, maar dan echt hele kleine die je duidelijk kunt voelen, maar niet zo duidelijk kunt zien.

Heb het ook, een groot deel van de wereldbevolking heeft dit, bij de een gaat het verloop van tijd weg, of gedeeltelijk(Is bij de meeste zo volgens mij?)
Scrubben kan het helpen verminderen, maar haalt het niet weg.
Heb het ook namelijk :slightly_smiling_face:

Ik heb er ook last van. Ik vind het vaak ook vreselijk om korte mouwen aan te hebben dan.

Ik heb er ook last van, bij mij zijn ze heel klein en keirood. En het begint nu ook naar mijn onderarmen te gaan, en ook mijn bovenbenen. Zo genaaid. ):

Ja ik knijp ze altijd uit, en dan zitten er meestal van die hele grote rode vlekken, het lijkt echt op zoon muggenbult dan.

ik heb dat ook. maar ik scrub elke week gewoon goed, en dan worden ze niet rood.

Is dat echt gewoon nieuwe huid? Ik dacht dat het vetbultjes waren ofzo…

Ik had het ook altijd en ik ging ze meestal ook uitknijpen. Maar later ben ik ermee gestopt en ging ik het goed scrubben. Langzaam ging het wel over maar geen idee waardoor

daar heb je een zalfje voor… weet even niet meer whoe het heet maar bij : beautygloss.nl legt ze het helemaal uit