pukkels

hoe kan je 5 pukkels zo snel mogelijk laten verdwijnen?
liefst in 2 dagen

clearasil?

Bij de dokter vragen om Inderm. Ik weet niet of het binnen 2 dagen al helpt, maar bij mij helpt het in ieder geval wel. Ik heb nu bijna geen puistjes meer.

Het probleem zit waarschijnlijk in je hoofd, niet op je hoofd. Een puist in twee dagen verdwijnen is zo goed als onmogelijk. Doe niet zo moeilijk en doe alsof er helemaal geen puistjes op je gezicht zitten.

En dat werkt dus echt niet bij mij. Heb het een half jaar gebruikt en geen enkel verschil. Benzoylperoxide hielp trouwens wel.

Mijn vriendje heeft een groen stikje van vichy dat camoufleerd (hahaha ja zn ma had het voor hem mee genomen hij gebruikt het alleen voor die gaat slapen) en droogt uit. Die leen ik ook wel eens en mn puistjes zijn echt zo weg alleen hij is geloof ik wel iets van 18 euro. En die nivea bye bye spot daar had ik een proefje van die vond ik ook wel prettig.

Benzylperoxide gebruikt mn broertje omdat die het best erg heeft en doordat die het daardoor heel veel minder heeft dacht ik ha dat leen ik even dus ik op mn puistje smeren en mn hele huid droogde ervan uit maar het werkt wel goed idd! Ik zou het alleen niet aanraden als je niet echt last hebt van puistjes want het is niet echt goed voor je huid.

upje

upje voor mij

haha maar 5 pukkels, oke laat het met rust hou het schoon kom er niet teveel met je vingers aan, of knijp 'm uit.
of camoufleer 'm.
of maak je niet zo druk, want je bent niet de enige met pukkels, in de puberteit hoort 't er nou eenmaal bij, jammer!!!