pukkels? help?

Heey meiden ik heb pukkels want ik ben weer s lekker ongesteld te worden
ik zou ze graag morgen wegwillen haha hebben jullie misschien ook een wondermiddeltje ofzo of iets dat erg goed helpt?haha dankje!

tandpasta had ik wel eens gehoord, omdat dat uitdroogd. Maar heb het zelf nooit geprobeerd…
lijkt me ook dat je kussen er onder gaat zitten enzo xD maargoed, verder weet ik niks
up dus!

er zijn hier al veel topcis over

+ tandpasta is slecht voor je huid droogt het helemaal van uit en kan je rode littekens van krijgen

Elke dat appels eten
Zonnebanken of zonnen
Minder vet eten
Water en thee zonder suiker drinken
Poeder op je face doen

als je ze morgen weg wil dan tandpasta! Is wel slecht voor je huid, maar 1 keertje kan heus geen kwaad!
Maar voor de lange termijn toch iets anders verzinnen

Wat best goed helpt is Sudocreme, dat kun je gewoon bij de Kruidvat ofzo kopen en dat werkt echt goed (bij mij in ieder geval :wink:)
Succes…
xx Ellen

Wat is dat dan precies?

thanks! ik heb er net tandpasta op gesmeerd
het voelt wel alsof het uitdroogt ja maar ben bang voor ontstekingen etc
maar ehm moet ik het dan de hele nacht oplaten?
thankyou all!

ja gewoon hele nacht oplaten

Sudocreme heb ik ook, hier zit hetzelfde in als bijv zinkzalf of nestosyl. Dit werkt heel goed als je rode plekjes hebt, die gaan dan weg, maar ik vind het zelf niet echt helpen tegen puistjes. Sudocreme is trouwens oorspronkelijk voor babybilletjes :stuck_out_tongue: maar jaa wat maakt het uit :wink:

geen poeder of foundation gebruiken, behalve als het minerale is.

sudocreme is uitgevonden voor de uiers van koeien XD daarom gebruik ik het niet :stuck_out_tongue:

ieuwll hahaha naja als het werkt … why not?hhaha

Geeeen tandpasta gebruiken!!

op korte termijn kan je : diverin gel gebruiken daarmee gaat het snel weg en het wordt heel snel veel kleiner ( te halen bij apotheek)

en je kan via internet een vichy test doen haha dat ging ik ff doen, maar heeft hier iemand misschien ervaring met vichy producten?