Pukkels achter aan mijn tong?????

Ik zit hier echt heel erg mee.
Mijn tong is gewoon een normale kleur, maar dan zit er een donkerdere kleur achterin mijn tong. als ik hem helemaal uitsteek dan zie ik het echt heel goed. maar er zitten daarop allemaal kleine en grotere pukkeltjes?? of zo
Het doet helemaal geen zeer en heb er geen last van, maar straks is het iets ergs of zo. ik heb het al best een tijdje. de ene keer is het erger dan de andere keer.
wat is er met mijn tong aan de hand.

haha xD dat heeft iedereen joh;p

hahaha ja inderdaad! dat hoort zo

haha nee dat meen je niet?? even serieus hahah. het lijken wel wratjes of zo xD ?

Wat al gezegd is; dat heeft iedereen. Maak je maar geen zorgen :slightly_smiling_face:

Dat zijn je smaakpapillen. Die zien er inderdaad zo uit. Ze kunnen soms wel ontsteken, maar als je geen pijn hebt zullen ze niet ontstoken zijn en moet je je geen zorgen maken.

Uh… heb je nog nooit je eigen tong geïnspecteerd?

^ik doe dat namelijk elke dag!

heb ik ook xd
vroeger had ik het alleen heel erg, toen ik klein was… ik ben er toen mee naar de dokter gegaan en die zei dat er niks aan de hand was :stuck_out_tongue:

ooo ik dacht ook altijd dat ik wat ernstigs had xD
mooi dat ik dit topic even gelezen heb

ik was ook aan onderzoeken of dat wel goed is

Flauw. Heb je het dan nooit in je gehele leven gedaan? Of was je onder de indruk? ‘‘Oh, ik heb een tong’’ >.<’’

ik schraap mijn tong met zo’n schraper. kan je gewoon in de supermarkt kopen;-)
en als je je zorgen maakt kan je naar de dokter gaan…

haha oke bedankt !!
:grinning:

ik begin weer te twijfelen hahah
want vooraan mijn tong zitten er ook kleine bobbeltjes maar die zien er gewoon normaal uit. maar achterin mijn tong lijken sommigen serieus wel wratten ofzo iets.
en het ziet er niet mooi uit XD

.

Helemaal normaal. Het is een tong, wat verwacht je dan X]?

ja ik verwacht van een tong dat die er gewoon goed uitziet en niet zoals mijn tong hahah

Blehh van alle voorstellingen die hier worden gedaan wordt de gedachte aan je tong er niet smakelijker op :stuck_out_tongue:
Maar het is normaal, het zijn gewoon je smaakpapillen, iedereen heeft het.