Pukkelpop :)

Hoi iedereen :slightly_smiling_face:
Dit jaar ga ik voor het eerst naar pukkelpop :upside_down_face: en heb enkele vraagjes voor mensen die dat toevallig zouden weten.

1. Vanaf wanneer kan je binnen?
  2. wanneer start & eindigt de muziek?
  3. rijden er bussen 's nachts, om je naar huis te rijden?
  4. wat kan je best aandoen? (tas? rugzak?,…? gekke kleding?, normale kleding,…?)
  5. Ben je verplicht op de camping te slapen als je een combiticket hebt?
  6. zijn de combitickets snel uitverkocht?
  7. tips wat ik zeker zou moeten weten?
    8 ) alle andere info is ook welkom! :sunglasses:

Jullie zijn al kei fel bedankt!

1. Vanaf wanneer kan je binnen? Staat op de site, ik weet het niet vanbuiten. Volgens mij was het rond 12 uur ergens.
  2. wanneer start & eindigt de muziek? Staat letterlijk op de site bij ‘line up’ (Nu nog niet uiteraard, maar als alle artiesten bekend zijn wel.)
  3. rijden er bussen 's nachts, om je naar huis te rijden? Volgens mij niet.
  4. wat kan je best aandoen? (tas? rugzak?,…? gekke kleding?, normale kleding,…?) Wat je zelf wilt. Als je combi gaat neem je gewoon alles mee wat je nodig hebt, en een klein handtasje voor als je op de wei gaat. De rest kan je dan makkelijk laten liggen op de camping. Ga je maar 1 dag, dan is een rugzak handiger vind ik.
  5. Ben je verplicht op de camping te slapen als je een combiticket hebt? Nee.
  6. zijn de combitickets snel uitverkocht? Hangt van jaar tot jaar af.
  7. tips wat ik zeker zou moeten weten? Niet echt iets, het is gewoon een festival. Plezier maken en that’s it. Op voorhand drankbonnetjes enz. kopen is wel handig als je combi gaat. En je oplader van je gsm niet vergeten, want dat is wel kut.