Pukkelpop 2012

http://img.humo.be/q90/w560/h/img_147/147401.jpg

WOEHOEW, eerste naam is bekend:

• Foo Fighters

Ik zal hier alle namen plaatsen, maar ik ben eventjes veel te hyper door Foo Fighters dat ik geen normaal tekstje kan plaatsen! :grinning:
Morgen om 6 uur worden er meer namen bekend gemaakt!

www.pukkelpop.be

Jaaaaa echt vet! Ik wil er ook heen! Stiekem hoop ik dat de Foo Fighters ook nog op Rock Werchter komen, want daar ga ik heen. Maar zal wel niet want Rock Werchter heeft al heel veel grote namen en het is niet rond dezelfde periode als Pukkelpop.

Ik ga waarschijnlijk ook een dag naar Werchter! :grinning: jammer dat zondag al uitverkocht is maar ja… Ik kijk echt uit naar pukkelpop! Dit wordt pas een editie! :grinning:

jaaaaa ondanks alles wat er vorig jaar gebeurd is (ik was erbij) ga ik dit jaar waarschijnlijk weer en ik ben heeeul benieuwd naar de rest van de namen :slightly_smiling_face:

Ik vind de line-up altijd goed, maar ik heb het gewoon niet op festivals haha. Veel te druk, niet mijn soort mensen enzo, best jammer eigenlijk.

Ik was er vorig jaar bij & ga dit jaar dus ook. :wink: & verder ga ik ook naar de donderdag van Werchter :grinning:

Ik was er vorig jaar ook bij, had mijn eerste echt grote festival moeten worden… maarja, dan dit jaar maar dubbel zo’n groot feestje he! :grinning:

@Distraction, ik ga miss ook op donderdag naar werchter, alleen houdt het bedrag me nog wat tegen…

Wooooeeh, Foo Fighters en the Black Keys op een dag! I’m going! :grinning:

Ik ga ook! Hoop enkel dat eventuele herexamens me niet zullen tegenhouden…

Als ik vrij krijg bij mijn werk dan ga ik ook! Weet iemand hoe 't zit met de campings, welke er nog vrij zijn?

Moet helaas passen wegens herexamens :frowning_face:

Ik ga alleen de zaterdag… De rest van de line up vind ik echt niets. :rage: Vorig jaar was de line up echt veeeeeeul beter!

Is camping A nog vrij?

Waarschijnlijk krijg ik vrij van m’n werk, maar ik wil wel graag op camping A als dat nog kan :wink:

A & c zijn al vol :slightly_smiling_face: je kan dus alleen nog op B (:

Ik vind de line up ook beetje kut maarja … heb weekend kaart.

Beetje jammer… Weet je wat 't is met die line-up: ongeveer 2/3e ken ik niet, maar die artiesten die ik wel kan vind ik dan wel heel vet, Foo Fighters, Daughter, Of Monsters And Men, The Black Keys, tUnE-yArDs, Jamie Woon, Keane, Miike Snow, The Tallest Man On Earth etc.

Balthazar, Of Monsters And Men, The Black Keys, Borgore, Knife Party, Foo Fighters, Keane, Two Door Cinema Club, Lykke Li, Band Of Skulls! o: Ik wil ook :’)

Ik zit nog te wachten op een paar LEUKE grote headliners :[

Op welke hoop je als ik vragen mag? :slightly_smiling_face:

^ Beetje zn line up als vorig jaar
Denk aan rise against , bmth , the wombats , paramore? , Snow patrol? Kaiser chiefs? Rhcp? echt iets groots groots XD of gewoon iets wat ik leuk vind --’

Wow ik had ondertussen al wel verwacht dat het uitverkocht ging zijn :’)
Ik zat al te flippen toen de eerste dag van de ticketverkoop begon whaha.
Kijk er echt al naar uit wiej <3