Pukkelpop 2012

http://www.media-corner.nl/wp-content/uploads/image/festivals/pukkelpop/pukkelpop2012_640x300.jpg

Wanneer? 16-17-18 augustus 2012
Waar? Hasselt-Kiewit, Belgie
Welke acts? http://www.pukkelpop.be/nl/line-up/all-acts/schedule

Combi-tickets en zaterdag-tickets zijn uitverkocht!

J;AJEPOIRUEUR43-98432-84-209321-093-20932

ZOVEEL ZIN IN

Hopelijk dit jaar langer genieten dan afgelopen jaar…

Waarom heet het eigenlijk Pukkelpop? Dat klinkt nou niet echt als iets waarvan ik denk; yes, daar ga ik heen…

Was je er ook bij vorig jaar?

Ik wel maar ondanks alle ellende die ik daar gezien heb en meegemaakt wou ik er dit jaar weer 3 dagen heen… Ik had het nog niet afgesloten hopen dat dat nu gaat lukken.

Als ik geld had, zou ik gaan. Maar ik ben al naar Werchter geweest en ga nog naar Laundryday.

Trouwens, is dat de volledige line-up wel? Snoop Dogg kwam toch, volgens mij is dit zonder de nieuwste namen kan dat?

Ik ga vrijdag! Alhoewel ik nu al weet dat ik het soms moeilijk ga krijgen, ik was er vorig jaar ook. Echt rot dat het zo moest aflopen…

Maar we gaan het dit jaar positief bekijken haha, ik heb er al heel veel zin in!

Haha, het is een festival voor jongeren en jongeren hebben vaak last van pukkels/puistjes? :’) Hetzelfde voor Rimpelrock. Dat is een ‘festival’ voor oudere mensen dat een paar dagen vóór Pukkelpop wordt georganiseerd. Oudere mensen hebben vaak rimpels dus misschien daarom. :’) Je ne sais pas.

Upferdeupf!

Ik ga ook!

En ik was er ook bij vorig jaar…

Vriendin en ik hebben ook een héél dubbel gevoel… Ene kant heel veel zin in maar andere kant ook nerveus om weer terug te komen op die plek…

Inderdaad, ik dacht precies hetzelfde! Ik zou het zelfs echt erg vinden moest ik helemaal niet gaan. :’) Maar waarschijnlijk gaat iedereen het wel eens wat moeilijk hebben, zeker als je op de plaatsen komt waar mensen gewond/overleden zijn… Dat wordt eventjes slikken. Maar gelukkig maakt de samenhorigheid en muziek veel goed. Dat viel me vorig jaar trouwens ook erg op: dat mensen zo samenhorig waren. Was wel mooi om te zien ondanks het drama. Zal ook wel aan de Limburgse mentaliteit gelegen hebben, hihi! Maar inderdaad, het is niet omdat er vorig jaar zo’n helse storm is geweest dat je nooit meer naar een festival moet gaan. Net hetzelfde met de busramp in Zwitserland, mensen blijven nu evenzeer met de bus reizen dus eigenlijk is het helemaal geen excuus. We gaan er maar vanuit dat het dit jaar stralend weer wordt en moest er weer een storm aankomen, zullen ze ons wel op tijd verwittigen. Het drama van vorig jaar gaat geen 2de keer gebeuren, laten we daar vanuit gaan.

Ik ga :grinning: ! Trash Talk gaat weer heftig worden ! Ofwgkta, rustie etc jammer dan Frank Ocean heeft gecancelt !

En ja sowieso 1 minuut stilte, ze hebben ook een soort ‘herdenkings kunstwerk’ gemaakt en zondag was er nog een herdenkings dienst op de weide van Pukkelpop.

Hier voorspellen ze woensdagavond felle onweerders , weermannen zeiden dat uit voorzorg mensen beter donderdag pas konden afzakken naar de festivalweide .

Als je het mij vraagt was Pukkelpop echt geweldig! Alleen jammer dat het zo warm was, soms was het écht niet te doen… Gelukkig was de boiler room groot genoeg om even af te koelen :’) Het vaart wel nu al die bomen weg zijn…

De minuut stilte die gehouden werd, heeft me echt kippenvel gegeven… ALLES stond gewoon stil, alleen enkele mensen wandelden nog, maar iedereen soort van ‘freezde’…

Ik ben/was er niet bij, maar ik zag een filmpje van die minuut stilte. Zo mooi

Ja, het was werkelijk om kippenvel van te krijgen… Wij zaten toen aan de main stage, dus daar liep het meeste volk wel denk ik…

Ik was vrijdag geweest en was heel leuk :slightly_smiling_face:
alleen echt te warm en het water was veel te duur 1 bonnetje (2,5 euro) voor 33cl water :rage:

Ik ben ook geweest! Eerste keer Pukkelpop voor mij en vond het erg leuk! Zo heet hè, wel beter dan regen en alles maar je kon niet echt veel doen/dansen. De laatste dag hebben wij echt de halve ochtend/middag bij de supermarkt in het dorp in de schaduw gezeten… (toen was er overigens ook niet zoveel boeiends aan het optreden).
Podia lekker dicht bij elkaar en was met een groepje van 8 en vind dat toch wel een stuk gezelliger dan dat je met z’n 2/3en naar een festival gaat (wat ik normaal meestal heb)
Het enige wat ze echt anders moeten doen zijn die bussen naar camping B, veel te weinig, na afloop van de festivaldagen vooral en vandaag naar het station pfff

Minuut stilte was inderdaad echt heel indrukwekkend, zo bizar op zo’n groot festival gewoon iedereen stil

Ja precies, dat had ik ook verwacht. Het deed ook echt wel wat met me ookal heb ik vorig jaar heel niet meegemaakt.

— fout –

Netsky!!! hoogtepunt van Pkp!! vooral Puppy : http://www.youtube.com/watch?v=uP3QOJVgUbA vond ik FANTASTISCH