Pukkelpop 2011

Woehoeeew het is weer ‘‘bijna’’ zover PUKKELPOOOOOP!
voor iedereen die dit jaar naar pkp gaat…(en ook wie niet gaat :wink: )
laat weten wat je van de line-up vindt en of je eventueel vorige jaren bent geweest enz…
http://www.pukkelpop.be/nl/line-up/all-names → LINE UP

xxx

Wanneer en waar is het?

Helaas ga ik dit jaar niet. Maar de line-up is tot nu toe al vrij goed.

Oh laat maar. Maar ik ga niet denk ik, hoe oud moet je zijn?

18-19-20 augustus in Kiewit(België)

18-19-20 augustus.

Er staat volgens mij helaas geen leeftijd op.

combi is sinds vrijdag uitverkocht(was 155 euro)
dagticket is 80 euro ofzoiets denk ik

oh my fuck
die line up is briljant *_* het lijkt net alsof alle festivals in NL de beste bands ooit binnen hebben gehaald behalve pinkpop. en ik ga alleen daar naartoe deze zomer. just my luck.

Pukkelpop is niet in Nederland.

jajaj nederland èn belgië. sorry hoor

Geweldige line up! Echt jammer dat het in België is

Waarom ga je eigenlijk naar Pinkpop? Of is dat het enige festival waar je naartoe mag van je ouders, of ben je enkel dan vrij of? ö

nee een vriendin & ik wilden vorig jaar al naar pinkpop, maar toen was het al uitverkocht dus we hadden heel snel kaartjes gekocht voor pinkpop dit jaar, zonder echt naar andere festivals te kijken… best wel dom. en nu hebben we allebei geen geld meer en de leukste zoals pukkelpop zijn al uitverkocht (de combi tickets). maar ja volgend jaar beter ^^

Oh, dat is inderdaad wel rot.
En ja, vorige jaren kon je tenminste nog in de zomervakantie je tickets kopen (voor Pukkelpop dan). Enfin, vorig jaar was 't nipt, maar alle andere jaren. Echt vreemd dat 't nu al bijna volledig is uitverkocht, al is de line-up natuurlijk heel goed.

ja vorig jaar heb ik m’en ticket pas begin juli ofzo gekocht…
maarja EMINEM is natuurlijk wel een naam die heeeeeeel veel mensen willen zien denk ik

Foo Fighters ook uiteraard, die zijn denk ik al even niet meer in België geweest. Ik baal er echt van dat ik hen niet kan zien. En ik zou Eminem ook wel willen zien, maar er zijn niet genoeg namen op die dag. En eer dat ik geld heb en er meerdere namen zijn, zijn die tickets ook al weg. =(

Ik ga toch nog even checken wanneer ik kan !
Fantastische line-up.

Balen dat er Vrijdag zo weinig komen die ik goed vind.
EMINEM ofcourse.
Within Temptation.
Tinie Tempah.
En dat was het wel :’).

IK GAAAA!!!
line-up is beter dan vorig jaar :slightly_smiling_face: